Postări RecentePromovare

19 metode de spionaj a concurenţilor

By iunie 27, 2018 iulie 16th, 2018 No Comments
19 metode de spionaj a concurenţilor

Urmărirea concurenților te va ajuta la identificarea punctelor forte și a punctelor slabe ale acestora, pentru a înțelege direcția în care te poți mișca și simplifica munca.

1 Planificatorul de cuvinte cheie Google

Un instrument pentru determinarea cuvintelor cheie plătite și organice ale concurenților.

2. Google Alerts

Trimite notificări despre menționarea cuvintelor cheie prin e-mail.

3. SimilarWeb

Colectează date din motoarele de căutare, din rețelele sociale, din traficul publicitar și din alți indicatori ai proiectelor concurente.

4. SpyFu

Monitorizarea publicității și a cuvintelor cheie prin numele unui concurent. Vei obține o listă completă a cuvintelor cheie pe care le utilizează concurentul tău.

5. Advse

Serviciul îţi permite să afli care dintre cuvintele cheie pe care le promovează pe Google și Yandex funcționează mai bine și care nu, cine este concurent pentru cuvintele tale cheie.

6. Semantic Force

Un instrument de monitorizare a platformelor și a activității media a concurenților, nu numai în mass-media, ci și în online. Sprijină căutarea după cuvinte cheie și fraze, monitorizarea grupurilor și a paginilor concurenților din Facebook, VKontakte, Google+ și, de asemenea, Linkedln. Un alt serviciu: raportează orice schimbare pe paginile concurenților, de exemplu, în politica de prețuri, care ajută cu ținerea la curent cu toate știrile.

7. Yazzle

Un set de 27 de instrumente care îţi permit să verifici elemente solicitate, pentru a primi pagini indexate, pentru a prezice valorile viitoare ale PR Google, pentru a evalua participarea, verificare server HTTP-antete, link-uri de export ale sistemului SAPE și verificarea indexării acestora etc.

8. SpyWords

Analiza site-urilor concurente prin cuvinte cheie, activitate de marketing. Îţi permite să evaluezi bugetele de trafic și de publicitate ale concurenților.

9. Iqbuzz

Corectează orice mențiune a brandului în online. Acesta îţi permite să analizezii tonul lor: pozitiv, negativ, neutre. Ajută la găsirea de lideri de opinie, pentru a urmări activitatea pe internet, construi branduri, diagrame de comparație în mai multe moduri, pentru a descoperi motive informaţionale.

10. SEMRush

O analiză aprofundată a diferitelor date de la site-urile concurente: de la clasament și cuvinte cheie la metrici de trafic și publicitate. Rezultatele sunt prezentate sub formă de grafice.

11. Brandspotter

Monitorizarea serviciului de social media. Afișează recenzii despre concurenți utile pentru managementul reputației.

12. Ahrefs

Analizează legăturile primite, găsește conținutul cel mai popular pentru un cuvânt cheie.

13. FeedSpy

Instrument pentru analiza politicii de conținut a concurentului și colectarea bazelor de direcționare de către grupurile de concurenți.

14. Majestic

Permite încărcarea unui profil prin backlink pentru orice site concurent, contorizează propriile valori unice -„fluxul de încredere” și „fluxul de citare”.

15. Popsters

Un instrument pentru analiza politicii de conținut a concurentului și evaluarea ratei de angajare în comunitățile concurente.

16. Woorank

Verificarea site-ului pentru valori de 70+. Analizează site-ul fără verificare de marketing. Oferă sfaturi de optimizare pentru SEO și utilizare. Oferă posibilitatea monitorizării site-urile concurenților.

17. InfiniGraph

Urmărirea activității online. Acesta construiește o grafică frumoasă și intuitivă cu date despre concurenți.

18. Monitor Backlinks 

Instrument pentru urmărirea backlink-urilor, cuvinte cheie. Datele primite pot fi descărcate și comparate cu perioadele anterioare și cu diferite proiecte concurente.

19. SimilarWeb

Colectează date din clasamentele de căutare, din rețelele sociale, din traficul publicitar și din alți indicatori ai proiectelor concurente.

Echipa Purple

Author Echipa Purple

More posts by Echipa Purple