Audit de utilizare

Presupune identificarea unui număr de motive pentru care site-ul nu-şi îndeplinește funcțiile la 100 procente din capacitate. Această analiză dezvăluie cât de convenabil și util este serviciul dvs. pentru clienți.

Ce facem noi și ce primiți dvs.?

Analiza clienților

– Definirea publicului țintă

– Loialitatea publicului țintă…

Schema utlilizatorilor pe site

– analiza paginilor de intrare

– compilarea și analizarea hărții click-through

– analiza modului de informare necesar utilizatorului

Identificarea zonelor problematice

– analiza structurală a site-ului

– analiza grafică a site-ului

– detectarea defecțiunilor funcționale

– identificarea elementelor complexe ale site-ului

– lucrul cu afișarea vizuală a informațiilor textuale

Analiza primară a concurenților

– analiza structurală și grafică

– Identificarea USP

– poziționarea pe Internet

– analiza externă a strategiei de marketing

Îmbunătățirea procedurii de comandare a unui serviciu / produs

– analiza structurală și grafică

– analiza pas cu pas a comenzii pe site

– Identificarea obstacolelor și barierelor

– testarea feedback-ului

– Testarea comunicării cu un consultant (manager, persoană care confirmă ordinea, răspunde la întrebări)

Auditul va răspunde la următoarele întrebări

Marketing Service, Purple Media
1

De ce site-ul vinde puțin, în timp ce participarea este satisfăcătoare (conversie scăzută)?
2

De ce sunt atât de puține pagini ale site-ului vizualizate și atât de puțin timp petrecut de utilizator pe site?
3

Este ușor pentru vizitatori să găsească informațiile potrivite pe site, aceste informații corespund intereselor publicului țintă?

4

De ce site-ul vinde puțin, în timp ce participarea este satisfăcătoare (conversie scăzută)?
5

Care pagini web sunt neatractive, dificil de perceput de către utilizator?

Ce nu vă recomandăm?

Expertul nu poate oferi întotdeauna o soluție pentru problemă – există cazuri complexe în care soluționarea problemei trebuie să fie concepută separat și această lucrare depășește cu mult costul examinării.

Lucrări recente

ULIM – studiu de caz

ULIM – studiu de caz

Timpul nostru cu ULIM a fost „schimbarea jocului” cu o companie îndrăzneață an împrejur, o direcție creativă și o conexiune emoțională cu viitorii studenți și masteranzi.

Neostil

Neostil

Ei construiesc piscine și saune, iar noi le-am construit un site funcțional, care să-i ajute pe clienți să-și găsescă produsul perfect.

112 BrandBook

112 BrandBook

Înțelegem rolul și importanța vizibilității pentru serviciile publice. În acest sens am creat strategia de lansare media, am pregătit branding-ul și o serie de materiale vizuale.

Moldovagaz BrandBook

Moldovagaz BrandBook

Scopul colaborării a fost de a aduce serviciile MoldovaGaz mai aproape de consumatori. Astfel, am modernizat brandbook-ul, am făcut mentenanța site-ului timp de 1 an.

Discutați proiectul

Proiectele profunde încep cu completarea acestui formular

Partenerii Purple

Aveți în continuare întrebări?

Întrebați de specialistul nostru prin telefon:

sau lăsați cererea

Aveți în continuare întrebări?

Întrebați de specialistul nostru prin telefon:

sau lăsați cererea

Auditul Site-ului

Presupune identificarea unui număr de motive pentru care site-ul nu-şi îndeplinește funcțiile la 100 procente din capacitate. Această analiză dezvăluie cât de convenabil și util este serviciul dvs. pentru clienți.

Ce facem noi și ce primiți dvs.?

Analiza clienților:
  • Definirea publicului țintă
  • Loialitatea publicului țintă...
Schema utlilizatorilor pe site:
  • analiza paginilor de intrare
  • compilarea și analizarea hărții click-through
  • analiza modului de informare necesar utilizatorului
Identificarea zonelor problematice:
  • analiza structurală a site-ului
  • analiza grafică a site-ului
  • detectarea defecțiunilor funcționale
  • identificarea elementelor complexe ale site-ului
  • lucrul cu afișarea vizuală a informațiilor textuale
Analiza primară a concurenților:
  • analiza structurală și grafică
  • identificarea USP
  • poziționarea pe Internet
  • analiza externă a strategiei de marketing
Îmbunătățirea procedurii de comandare a unui serviciu / produs:
  • analiza structurală și grafică
  • analiza pas cu pas a comenzii pe site
  • identificarea obstacolelor și barierelor
  • testarea feedback-ului
  • testarea comunicării cu un consultant

ANTERIOR

Promovarea site-ului (SEO)