Dezvoltarea landing page-ului

Introducerea funcțiilor și textelor de marketing pentru a accelera dezvoltarea afacerii în mediul online.

Geo-direcționare

Direcționarea către domenii geografice este o metodă de a transmite un conținut ce corespunde locaţiei geografice a unui vizitator.

  • aceasta vă permite să stabiliţi locația vizitatorului site-ului și să afișaţi informații (titlu, partajare, număr de telefon, etc.) în mod specific pentru orașul său.

  • puteți să-i arătaţi cele mai avantajoase oferte pentru un anumit oraș, astfel vizitatorul va vedea că vă concentrați asupra orașului / regiunii sale.

  • creșteți eficiența paginii dvs., afișând cu precizie cererea din motorul de căutare pentru anunțul dvs.

Landing Page Purple Media

Ce înseamnă un LP care vinde?

Titlul de vânzare

Pe această pagină există un titlu în care este descrisă valoarea de bază pentru consumator. Este acea informaţie care-l va face pe cumpărător să cumpere acest produs. Titlul este primul lucru pe care vizitatorul îl va vedea. Trebuie să-l motiveze să rămână pe site!

Vizualizarea imaginii

Trebuie să lucreze pentru sarcina principală – un apel la acțiune. Pentru aceasta se folosesc imagini cu rezoluție mare, care ajută la vizualizarea bunurile sau serviciilor. Noi proiectam astfel de pagini cu fineţe, fara a le încărca prea mut cu soluţii de design.

Subtitlul

Urmează subtitlul, de regulă. El dezvoltă mai profund esența titlului principal. Cu toate acestea, el trebuie să fie scurt și informativ.

Texte care vând

Textele nu trebuie să conţină termeni complicaţi şi propoziţii lungi. De obicei, ele vorbesc despre avantajele cumpărării. Uneori sunt adăugate recenzii sub formă de citate de la clienți fericiți.

Lucrări recente

112 BrandBook

112 BrandBook

Moldovagaz BrandBook

Moldovagaz BrandBook

Discutați proiectul

Proiectele profunde încep cu completarea acestui formular

Garanțiile noastre

Toate acțiunile ambelor părți sunt stabilite printr-un acord oficial. Dacă vă aflați într-o altă țară sau oraș, avem o opţiune de colaborare de la distanță.

CALITATE

După lansarea paginii de destinație, cantitatea și calitatea aplicațiilor vor crește. Vă garantăm creşterea încrederii în marcă.

FIABILITATE

Experiența noastră va asigura dezvoltarea unor metode excepționale de lucru.

SIGURANȚĂ

Specialiștii în securitate vor oferi o pagină protejată împotriva hackerilor. Studioul garantează confidențialitatea și nedivulgarea informațiilor către terțe părți.

Partenerii Purple

Aveți în continuare întrebări?

Întrebați de specialistul nostru prin telefon:

sau lăsați cererea

Aveți în continuare întrebări?

Întrebați de specialistul nostru prin telefon:

sau lăsați cererea

Publicitatea eficientă și afacerea pe Internet sunt imposibile fără un Landing Page. Nu subestimați importanța acestei pagini: la urma urmei, utilizatorul apasă după ce a făcut click pe link.

După cum știți, oamenii se întâmpină după haine. Landing Page e ca o „haină” a site-ului dvs. În mare parte, de ea depinde dacă vizitatorul va rămâne pe site-ul dvs., sau dacă va căuta ceva mai bun (adică printre concurenți). Sarcina principală este de a cointeresa utilizatorul și de a-l reține pe resursa dvs., motiv pentru care crearea unei astfel de pagini e una dintre cele mai importante sarcini, atunci când lucrați la o resursă.

Pentru că avem o experiență vastă în domeniu, putem garanta că vom crea un Landing Page de calitate. Nu acceptăm șabloane. Puteți fi sigur că pagina dvs. de destinație va fi creată individual și că va fi "unică".


La ce acordăm atenție atunci când creăm un Landing Page?

Înțelegem perfect că aveți nevoie doar de public țintă. De ce avem nevoie de vizitatori care nu vor comanda nimic? Prin urmare, prima sarcină prioritară de la începutul lucrului la pagina de destinație este să determinăm publicul țintă al afacerii dvs., gama sa de interese, precum și o listă de solicitări adresate de utilizatori către site-ul dvs. Rețineți că unele solicitări nu sunt vizate și ar trebui eliminate. Un exemplu simplu: lângă cuvântul "logistică" există anchete "rezumate pe logistică", iar dacă furnizaţi servicii logistice, atunci vizitatorii interesaţi sunt motivați să rămână.


Ca şi în cazul publicităţii, vizitatorii trebuie să vină pe pagina dvs. din locurile "corecte", adică din resursele pe care le utilizează publicul țintă.

Deci, utilizatorul a venit pe site-ul dvs. Ce va vedea acolo? Crearea unui Landing Page presupune dezvoltarea unui site mic, format, de obicei, dintr-o singură pagină. Numărul de pagini depinde de numărul de servicii pe care le furnizați. Dacă sunteți furnizaţi un singur serviciu sau vindeţi un singur produs (sau grup de produse), este suficientă și o pagină. Dacă vindeți mai multe bunuri sau servicii, care sunt diferite, atunci veți avea nevoie de un site compus din mai multe pagini.

Este important de notat faptul că acest tip de pagini implică existența unui apel la acțiune. De obicei, acestea sunt butoanele "Comandă", "Cumpărare", "Abonare", care se află la sfârşitul textului, dacă toate elementele au funcționat bine și corect, atunci vizitatorul simplu al site-ului se va transforma în noul dvs. client.

Rețineți că, de obicei, apelul la acțiune are legătură directă cu forma de înregistrare. Ne străduim să o facem cât mai simplă și mai concisă posibil. Nimeni nu vrea să-și piardă timpul, completând formulare complexe, mai ales că multe persoane sunt foarte precaute cu privire la datele personale.

URMĂTORUL

Hosting și Servere