Crearea și dezvoltarea logo-urilor

Se spune că o navă cum o vei numi, așa și va pluti. La fel e şi cu logo-ului pentru o afacere.

De ce nu se poate face un logo într-o oră și care să coste 10 de dolari?
Procesul de creare a unei sigle constă din mai multe etape de cercetare:

• Studierea ultimelor tendințe;
• Estimarea nișelor companiei;
• Analiza principalilor competitori, studierea strategiei lor de brand;
• Identificarea nevoilor și dorințelor consumatorilor;
• Elaborarea unui portret al consumatorului țintă;

• Evaluarea capacităților, punctelor forte și a punctelor slabe ale companiei;

 

Timp de o oră acest lucru nu se poate face!

Logo-ul și îndatoririle sale!

• Văzând logo-ul dvs., o persoană ar trebui să-l memorizeze imediat și să-l recunoască data viitoare când îl întâlnește.
• Sigla trebuie să trezească încrederea, admirația și devotamentul oamenilor.
• O siglă bună trebuie să reflecte activitățile sau caracterul companiei.
• Logo-ul ar trebui să arate grozav în culoare și alb-negru, atât în dimensiuni mici cât și mari.

Când creați un logo, este foarte important să vă gândiți la tot felul de plasări. Mai jos sunt câteva exemple din viața reală.

Trebuie să vă gândiți cum va arăta sigla atunci când este plasată pe diferite suprafețe. Pe ecranul monitorului poate arăta bine, dar atunci când este plasată pe o suprafață solidă, compoziția sa completă poate să nu fie reflectată. Toate strălucirile, elemente ale detaliilor se pot pierde și logo-ul se transformă în ceva neinteresant.
Un rol important îl joacă faptul că logo-ul va fi tipărit în alb-negru, de exemplu pe cecuri, cărți de vizită, foi cu antet și dacă intenționați să plasați un logo pe produse de marcă, fie din material plastic, ceramică, cauciuc sau țesătură, trebuie să vă gândiți la o compoziție care nu ar veni cu surprize în viitor.

Cum obținem rezultatul?

Proiectat calitativ, conform tuturor cerințelor și criteriilor logouri.

Logo-ul din spațiul de culori CMYK, utilizat pentru imprimare.
Recomandări pentru utilizarea corectă în sarcini non-standard.

Logo în spațiul de culoare RGB pentru utilizarea în multimedia.
Dreptul de a efectua modificări după prezentarea mostrei.

Fișiere sursă pentru imprimare (vector eps, ai) și pentru Internet (raster png, psd).

Logo în versiune neagră, albă și color. Exemple de modul în care va apărea logo-ul când se imprimă în relief.

Lucrări recente

112 BrandBook

112 BrandBook

Moldovagaz BrandBook

Moldovagaz BrandBook

Discutați proiectul

Proiectele profunde încep cu completarea acestui formular

Partenerii Purple

Aveți în continuare întrebări?

Întrebați de specialistul nostru prin telefon:

sau lăsați cererea

Aveți în continuare întrebări?

Întrebați de specialistul nostru prin telefon:

sau lăsați cererea

IMPORTANT!

Situație. Veniți pentru o verificare anuală la medicul dentist. După examinare, el vă spune că a identificat câteva probleme care, în viitor, vă vor distruge dinții. Ce răspundeți: "Ei bine, fă ceea ce e nevoie și dacă îmi place cum ai făcut munca, voi plăti cu siguranță." Ce crezi că îți va spune? Deci, atunci când dezvoltăm un logo, o condiție obligatorie este încrederea în experiența studioului și a specialiștilor săi. Ştim exact cum să facem logo-ul ca să functioneze bine.

De ce ar trebui să comand eu designul unui logo?

Logo-ul este elementul principal al stilului corporativ, care vă permite să vă distingeți organizația printre concurenți. A deveni recunoscut și diferit de ceilalți este o sarcină foarte importantă. Fiind unic în orice domeniu de activitate înseamnă să fii interesant. Un design de logo-uri bun și de înaltă calitate va atrage atenția clienților și potențialilor parteneri. Logo-ul ar trebui să prezinte vizual caracteristicile companiei dvs. Și atunci când este implementat corect, provoacă încredere și pune bazele unei relații bune cu firma. Pentru ca să fie uşor de ţinut minte, acesta nu ar trebui să fie complicat, dar trebuie să furnizeze maximum de informații.

5 etape principale în crearea unui logo?

Logo design-ul este un proces laborios și creativ, care poate fi împărțit în mai multe etape.
  • Etapa pregătitoare: Se efectuează analiza domeniului de activitate al clientului. Dorințele clientului sunt specificate. Sunt determinate caracteristicile specifice ale companiei, ale serviciilor sau produselor sale și ale publicului țintă. Toate acestea sunt luate în considerare pentru a fi reflectate în logo.
  • Etapa dezvoltării conceptului: Stabilește modul în care compania se va poziționa. În baza rezultatelor lucrărilor pregătitoare la scara de culori, este selectat stilul viitorului logo. Se decide dacă se utilizează numele logo-ului, imaginile și simbolurile sau o combinație a acestora. Sunt dezvoltate mai multe variante ale logo-ului.
  • . Etapa de aprobare și de finalizare: Clientul selectează o variantă a siglei. La cererea clientului, finalizăm varianta aleasă.
  • Pregătirea logoului pentru plasarea în publicații tipărite și Internet: Gândiți-vă unde va fi plasat logo-ul companiei. Ţinând seama de acest lucru, este adaptat la media aleasă.
  • Stadiul furnizării codului sursă clientului (etapa finală): Pentru a plasa sigla pe suportul ales de el, oferim clientului codul sursă al emblemului dezvoltat în formă electronică.
Designul competent al logo-ului companiei, realizat de studioul de design web Purple, va lucra pentru scopul dvs. non-stop, evidențiind compania printre concurenți, atrăgând publicul țintă şi sporind încrederea în produsele sau serviciile oferite de dvs.

Noi abordăm în mod individual elaborarea fiecărui logo. Acest lucru vă permite să obţineţi un logo unic, ideal pentru plasarea pe un transportator de orice format. Sigla dvs. va reflecta ideologia companiei, va determina asociațiile necesare între potențialii clienți și clienții existenți.

URMĂTORUL

Foto & Video, Storytelling