BIOVIC

Logo, Web design & development

/DESPRE

DESPRE COMPANIE

BioVic este un brand tânăr care își propune să extindă limitele consumului de alimente bio din Moldova. Acesta oferă carne și ouă de prepeliță, cât și soluții pentru creșterea prepelițelor.

Prin hrana ecologică, modul de îngrijire al păsărilor și amenajarea fermei la nivelul de exigență impus de standardele europene, oferă garanția unor produse ecologice de o calitate superioară. 

Etapa încadrării brandului în digital a fost una inevitabilă, iar noi am fost în totalitate responsabili de creare logo și de website, de la dezvoltarea design-ului, până la scrierea textelor.

BIOVIC

Logo

/CREARE IDENTICĂ

LOGO – COMBINATIONS MARKS

Partea simbolică a logo-ului direcționează utilizatorul către implicarea directă a companiei de prepelițe. Tipul de caractere este realizat folosind un font modern, sans serif, care este ușor de citit. Deoarece producătorul se concentrează pe naturalețea produsului, schema de culori este realizată cu tonuri verde-bej. Logo-ul cuprinde produsul comercializat de către brand, redat printr-o formă simbolică: o prepeliță, și nu una oarecare, ci una cu o aripă sub formă de frunză, cu scopul de a evidenția originea bio a produsului.

Pentru a respira logo-ul, s-a decis folosirea umbrelor pentru a face ca partea prepeliței  simbolice să devină mai voluminoasă.

BIOVIC

Accesibilitate web mai întâi de toate

/WEB DESIGN & DEVELOPMENT

DEZVOLTAREA WEBSITE-ULUI

Alegerea traiectoriei de structură în dezvoltarea website-ului a mers pe un singur principiu – accesibilitate. Un stil minimalist, o interfață atractivă și un meniu ușor de utilizat au fost punctele de reper în crearea site-ului, deoarece s-a pus accent pe o experiență a utilizatorului cât mai prietenoasă și accesibilă.

Meniul cuprinde pagina principală, pagina de prezentare a brandului, shop-ul, blogul și pagina de contacte. Bunăoară, site-ul web nu îndeplinește doar funcția de informare și cunoaștere a brandului, dar oferă posibilitatea utilizatorului să realizeze o comandă online.

Intenția BioVic este de a livra produse alimentare organice de cea mai înaltă calitate, direct de la producător. Acest aspect esențial a fost integrat în identitatea vizuală a brandului, materializată prin culorile selectate și elementele de design ce sugerează alternativa bio.

Astfel, e perfect motivată alegerea culorii verzi în diferite nuanțe, pentru paleta de culori principale, simbolizând în cel mai evident mod sursa naturală a produselor și conotația bio a acestora. O altă culoare principală a fost cea albă, datorită faptului că s-a dorit o abordare cât mai simplă și minimalistă, care să fluidizeze conținutul paginii web. În structurile meniului s-a optat pentru bej, fiind o culoare cromatică, ce poate fi identificată și în cadrul logo-ului. Iar pentru a conferi dinamism designului web, imagistica utilizată a cuprins fotografii în culori calde precum galben, roșu, portocaliu și maro.

În ceea ce privește textul, un font umanist a amplificat caracteristica accesibilității site-ului. Fontul Open Sans este cunoscut pentru lizibilitatea sa excelentă, atât pe ecranele mari cât și pe cele mici, acesta fiind un plus în optimizarea web pentru diverse dispozitive.

Fotografii „apetisante”

Conceptul sesiunii foto a pornit de la dorința de a prezenta încadrarea produselor comercializate de BioVic în mesele noastre zilnice. S-a pledat pentru o abordare relaxantă, în care produsele alimentare sunt scăldate în culori calde, pentru a sugera sentimentul plăcut de acasă și a oferi o doză de dinamism imaginilor. Rezultatul a fost unul apetisant și încadrat în identitatea vizuală a brandului.