Ideea tur

fiecare destinație devine accesibilă și unică

Culoarea –
provocarea visului

Chiar dacă imaginile și materialele video pot inspira clienții într-o alegere,

construcția unui site de turism trebuie totuși să aibă un design pe placul tuturor.

În design-ul și construirea site-urilor, în afara de text și de conținut,

un aspect foarte important de luat în calcul este alegerea culorilor.

Culoarea este cea mai ușoară și cea mai avantajoasă modalitate de a transmite mesajul vizitatorilor.

Pornind de la această idee primul lucru la care am atras atenția a fost culoarea.

Alegerea noastră a căzut pe galben.

Galbenul este cea mai vizibilă culoare a spectrului, așa că ochiul uman o distinge înaintea celorlalte culori.

Galbenul este culoarea: fericirii, căldurii, impulsului, aventurii.

Tipografie

Fiecare web designer cunoaște și va confirma cât de importantă este alegerea corectă a fontului pentru site-ul tău. Prin urmare, alegerea fonturilor este un pas important în dezvoltarea identității corporative a companiei.

Montserrat
Font family

Textul principal

ABC

Historia
Font family

Titluri

ABC

La crearea site-ului pentru agenția de turism Ideea Tur s-a utilizat ca font de bază Montserrat. Este un font modern, universal și are sarcina de a conferi claritate și impact oricărei comunicări.
Este foarte convenabil de utilizat datorită lizibilității sale ușoare și a unei game largi de stiluri.

Cel de-al doilea font, și anume Historia, este cel mai potrivit pentru starea de spirit a proiectului și este utilizat pentru a accentua anumite fraze, cuvinte. Nu în ultimul rând – pentru a atrage atenția utilizatorului și pentru a sublinia spiritul de aventură.

Alege direcția
viselor tale!

Pentru a oferi o experiență cât mai plăcută în utilizare, site-ul a fost adaptat pentru toate tipurile de dispozitive.