Restaurantul „Aproape”

Vezi ce am făcut noi.

Definiția brandului – creare naming / dezvoltare brandbook /  copywriting / storytelling / imaginile de marcă / creare menu / creare post materiale.

Strategia Brandului – arhitectura brandului / analiza concurenților / creare profilelor psihologice a clienților/ creare design site.

Un brand care apropie suflete.

În calitate de agenție de marketing,  ne-a fost încredințată sarcina de a crea un nou brand, de la zero, începând cu naming, logo, culori, viziune, misiune și storytelling.

Pentru a înțelege valorile de bază ale mărcii – trebuia să înțelegem viziunea proprietarilor și valorile pe care doreau să le ofere consumatorilor.

Aproape – ADN-ul bucatelor gustoase și al atmosferei de familie

Fiecare dintre noi are nevoie de un loc preferat de evadare. Un loc unde familia se adună, iar treburile orașului rămân undeva departe. Unde minutele se întind într-un mod special, fără grabă și începi să crezi cu adevărat că visele devin realitate.

Pentru a lansa APROAPE ca un brand care reflectă pofta de noi experiențe culinare și a atmosferei de familie, am început cu căutarea acelui cuvânt care să exprime aceste valori.
Prin organizare de brainstorminguri, sute de idei, cuvinte sofisticate, în final a venit ideea – cuvântul cald care oglindește perfect „sufletul” restaurantului – cuvântul „aproape”

De ce „aproape”?

Deoarece acesta este cuvântul care Apropie, care Unește, indiferent în ce colț al lumii suntem. Nimic nu se compara cu cuvintele: Aproape de cei dragi, Aproape de familie și prieteni, Aproape de ce îți este mai drag pe pământ.

Numele restaurantului a fost ales ca o promisiune de dezvoltare continuă a conceptului culinar creativ și crearea de noi experiențe pentru oaspeți având ca scop: să spună o poveste despre acest brand.

Peste 100 variații și 50 nuanțe de culori

Sigla este ambasadorul principal al oricărui brand, iar un restaurant nu face excepție de la aceasta.

Designul siglei a urmat un proces de gândire similar ca și la naming, cu o varietate de schițe și concepte exploratorii. Printre o grămadă de desene, concepte, fonturi, cuvântul „aproape” a devenit punctul de plecare pentru crearea logoului.
Astfel s-a creat o siglă de tip wordmark (logo text), un font care redă caracterul prietenos, cald, familiar al restaurantului.

De asemenea, am proiectat meniului restaurantului cu sigla pe el. Logoul și-a făcut loc pe toate articolele de papetărie, cum ar fi: cărți de vizită, carduri de reducere, cutia pentru cadouri etc. 

Evitând paleta tradițională de culori din spectru, folosită de aproape orice alt restaurant, am ales pentru Aproape combinația de verde măslin și bej crem.
Nuanțele de bej – conferă o atmosferă de siguranță, liniște, și echilibru, contribuie la crearea unei încăperi calde și primitoare, iar verdele – amintește de natură, descrie armonia, prospețimea, confortul și trezește pofta de mâncare. 

de la o schiță în creion la un 

Restaurant cu tradiție

Flexibilitatea și transparența procesului de lucru în cadrul echipei, cât și colaborarea cu proprietarii restaurantului au dus la un produs finit incredibil, la crearea unui brand solid cu o istorie grozavă.

un branding mai „aproape” de inimă cu fiecare înghițitură

Fiecare afacerea are ceva de povestit, iar Aproape nu este o excepție.

Povestea brandului Aproape are ca scop să ajute publicul să găsească legături personale și emoționale cu acest brand, să păstreze marca în mintea și inima clientului.

Accentul s-a pus pe emoții și nu cifre plictisitoare, pentru a permite publicului să cunoască brandul la un nivel mai personal, de a-i fideliza. Această loialitate îi face pe oaspeții să revină din nou și din nou, deoarece restaurantul este mai mult decât un simplu restaurant, este un loc în care oamenii investesc emoțional.

…pentru că fiecare cuvânt poate spune o poveste