Vezi ce am făcut noi.

Strategia Brandului – analiza brandului / arhitectura brandului / analiza concurenților / creare profilelor psihologice a clienților/ creare strategie de comunicare long term / creare site / blog/ campanii publicitare pe conversii și recunoaștere / creare vizual pe platformele Facebook, Instagram.

Definiția brandului – dezvoltarea brandului /  optimizarea brandului / copywriting / storytelling / imaginile de marcă / creare broșuri / creare promoții și certificate/

Experiența brandului – buletine informative / stickere / design / web design / fotosesiuni lunare / video.

Calitatea

depășește așteptările

Deja de câțiva ani,
Samurai este principala alegere a iubitorilor de sushi.

De ce?

Misiunea formulată de a transforma alimentele în artă, a devenit punctul de plecare pentru funcționarea cu succes a brandului, bazată pe o paletă uimitoare de gusturi inspirată din Țara Soarelui Răsare.

SUSHI

SAMURAI

Strategia, ca


punct de plecare a mărcii

Pe baza logo-ului existent s-a decis

alegerea unui vector clar între identitatea mărcii și

percepția capacității consumatorului.

Menținând identitatea Samurai

am oferit o mai largă conștientizare

a brandului și o imagine mai atractivă.

 

Reducerea distanței dintre scopul și

identitatea de brand a fost crucială pentru dezvoltarea

unei strategii de comunicare și a identității corporative.

vizualul inspirat din

cultura japoneză.

Deoarece Samurai s-a stabilit deja în nișa gastronomiei

de înaltă calitate, am dorit să subliniem personalitatea brandului

printr-o ședință foto, aducând astfel serviciile mai aproape

de clienți.

 

Toate fotografiile sunt pline de viață și culoare.

PICNIC STORY

Picnicurile sunt foarte frecvente prin parcurile private din Chișinău

am creat o idee a petrece un weekend frumos în sânul naturii.

Doritorii de servi sushi în aer liber au avut parte de un discount la comandă #picnic2019

Această sesiune foto s-a potrivit perfect în sezonul cald și s-a asociat cu verdeață, prospețime, relaxare și meditație.

La fel, trimestrial am organizat fotosesiuni pe diferite tematici, de la storytelling și craft story, până la poze de produs.

Fuzionându-ne cu

conceptul de brand

Conceptul dezvoltat combină mai multe forme. Am adaptat acest stil pentru a transmite o varietate de produse. Simplificarea curbelor folosite a fost implementată în scopul accesibilității cerințelor de publicitate.

Identitatea vizuală a fost împreunată dintr-un ansamblu de elemente care dau o definiție clară a companiei. Culorile selectate sunt preluate direct din ideea inițială și anume: roșu, negru, alb.

Cu astfel de variații de design, este posibil de utilizat o mare varietate de fotografii, deoarece impresia generală va satisface orice estetă.

Bebas neue
Regular
Font principal
ABC

Bebas neue
Bold
Font secundar
ABC



Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.

de la concept

la vânzare online.

Inspirați de cultura Samurai, am creat un concept creativ bine ajustat și pentru vânzarea online.
Pe baza combinației de confort și estetică, a fost dezvoltată o gamă largă de instrumente digitale – de la proiectarea atentă la dezvoltarea delicată a site-ului web.

Acum, cifre

Site-ul și-a scos investiția în prima lună!

În prima lună de la lansare, traficul a fost nu cel mai bun. Totodată trebuie să ținem cont că clienții brandului, nu cunosc despre existența site-ului nou.

Am creat și o pagină pentru a depista erori sau greșeli, chiar și pentru a îmbunătăți experiența utilizatorilor. În total am primit circa 8 mesaje, toate ideile au fost luate în considerare și într-un final, toate erorile au fost modificate.

Cât despre cifre. Am avut 8200 de utilizatori. În general pentru un site în Republica Moldova este mult, dar nu și pentru această nișă. Din numărul total de utilizatori au încercat să facă comandă 3555, iar au finalizat cu succes doar 493.

În total au fost vânzări 156 mii lei, este un rezultat pe măsură ținând cont că sunt circa 30 de concurenți deja cu site-uri existente.

Pe lângă acest obiectiv, circa 700 utilizatori au accesat numărul de telefon de pe site.

Este de remarcat că utilizatorii care au încercat să cumpere și n-au reușit, adică din cei 3555 utlizatori care adăgat în coș au cumpărat doar 13-14%, ceea ce este o resursă foarte importantă. În următoarea lună s-au creat audiențe anume pe această categorie de utilizatori și Purple, atrage atenția, că cei mai importanți utlizatori pe site, sunt cei care petrec mai mult de 2 min pe site și în cazul dat cei care adaugă în coș.

Pentru a cunoaște aceste date, este nevoie de instalat metricile (Google Analytics și Facebook Pixel) și de configurat Google Tag Manager-ul.

La fel am observat că în anul 2019, traficul pe site-uri vine în proporție de 80% de pe telefon. Acum în primul rând trebuie să atragem atenție versiunii mobile.

P.S. La moment am încetat colaborarea cu brand-ul dat din propria inițiativă. Îi dorim succese în cultura digitală și credem, noi cei de la Purple că am pus o temelie bună în acest sens.