SFF

leasing & finance

/DESPRE /Farmacia Familia – filiera finanțe și leasing

DESPRE

SFF leasing & finance – contribuie la creșterea calității nivelului de trai la nivel individual și la dezvoltarea întreprinderilor mici, mijlocii și mari, favorizând astfel creșterea macroeconomică a țării.

/CREARE LOGO

PROVOCARE

SFF știa foarte bine ce este și ce reprezintă, dar avea sentimentul puternic că clienții săi existenți și potențiali au o abordare diferită asupra acestor lucruri. Cu alte cuvinte, marca nu reflecta adevărata identitate a afacerii. Clienții nu se mai simțeau aproape de ea.

SFF – sunt inițiale foarte puternice și repetarea literii „F’ dă foarte multe idei de dezvoltare chiar de la început. 

/DIRECȚIE GREȘITĂ

CERCURI ȘI PĂTRATE

La început de cale am ales combinația celor de două litere „F” cu „S”.
Involuntar ne-am dus în două direcții, una fiind în direcția infinitului sau două pătrare, a doua direcție fiind una mai bună, într-un cerc, unde „S” împarte perfect egal cercul nostru, astfel s-au născut câteva idei reprezentative!

La primul meeting în cadrul echipei Purple, gândurile comune s-au sincronizat, aici a fost!

/CREARE LOGO

PREZENTAREA PRIMELOR SCHIȚE

De obicei suntem de părerea că un logo nu necesită mai mult de trei întâlniri cu clientul, ce mirare a fost când clientul nu a rămas foarte entuziasmat la prezentarea primelor draft-uri!

Ba mai mult, clientul ne-a accentuat că din start am luat o direcție greșită, chiar dacă în brief s-a completat și s-a ales emblemă. Combinație între text și pictogramă, unificate într-un bloc comun.

La întâlnire am aflat că brief-ul nu a fost completat de factorul de decizie și viziunea diferă.

P.S. Aspecte organizatorice și metodologice ale procesului de creare a logo-ului are loc prin asocierea unui brand nu numai cu produsul/serviciile companiei, ci și cu … fondatorul!

/DIRECȚIE CORECTĂ

TEXT –  Logo compus doar din litere

După primul eșec, ne-am învățat lecția. Am mai exploatat posibilitatea de creare a unei embleme prin combinația de litere și am ajuns practic la limită.

/CREARE LOGO

MEETINGUL 2

Am decis ca la a doua întâlnire să nu mergem doar cu schițe dar să prezentăm și un logo care după părerea a patru designeri din echipa Purple s-ar potrivi cel mai bine. Zis și făcut.
Clientul a rămas plăcut surprins și a spus că suntem pe calea cea dreaptă, doar că îl deranjează că inițialele companiei „ssf” le-am folosit ca minuscule și a rugat să facem ceva asemănător, doar că cu majuscule.

Crearea variantei finale n-a durat decât doar 5 min. Aranjarea în pagină a literelor „SFF” – a dat naștere unei idei și observarea unui detaliu foarte interesant, linia de sus a literei „F” poate fi combină pentru ambele.
Astfel au fost prezentate două variante potrivite și clientul și-a făcut alegere celui mai potrivit!

După cercetări ample și, o analiză detaliată a concurenților am observat o concentrarea a companiilor care folosesc verde, ne-am apucat să găsim propriile culori și mesaje care vor face conexiune cu clienții potențiali.