noua viziune a culturii digitale a ULIM-ului

Vezi ce am făcut noi.

Strategia Brandului – analiza brandului / interviuri profesori, studenți și foști studenți / arhitectura brandului / renovare site/ blog/ campanii publicitare pe conversii și recunoaștere / creare vizual pe platformele Facebook, Google Search, Instagram.

Definiția brandului – dezvoltarea brandului /  optimizarea brandului / copywriting / storytelling / imaginile de marcă / creare broșuri.

Experiența brandului – papetărie / buletine informative / stickere/ design expozițional / design / web design / fotosesiuni / video.

ULIM

ULIM este o universitate pentru studenții cu caracter. Studenți care doresc să-și lase amprenta în societate. De-a lungul anilor universitari, ULIM a devenit o organizație extinsă unde, în fiecare an, peste 5000 de studenți își construiesc un viitor promițător.

Este de necontestat faptul că evoluția ULIM a determinat o proliferare naturală de stiluri și tipuri de comunicare de-a lungul mai multor generații de facultăți, cursuri și departamente. Însă stilul existent se simțea învechit și nu mai era actual pentru publicul-cheie: studenții. A venit timpul pentru o rafinare specială a identității  ULIM cu un rebranding complet.

un concept clar de brand

În calitate de agenție de marketing, ne-a fost încredințată sarcina de a provoca instituția atât la nivel creativ, cât și strategic. Pentru a colabora, ca parte neutră, pe dezvoltarea unei singure identități de brand, am analizat brandul din unghiuri diferite și, dacă e necesar, să facem alegeri îndrăznețe.

Am început prin organizarea unei faze preliminare strategice intensive pentru a crea fundamentul strategic și de a identifica toate punctele de contact. Scopul a fost de a declara valori și promisiuni clare ale instituției ca baza unui concept de brand puternic. Am ales cea mai pură formă și un caracter individual.

CARACTERE Caracterele devin cuvinte.
Cuvintele devin propoziții
și propozițiile dau sens.
FACULTĂȚI
CARE FORMEAZĂ
CARACTERE
7
concept site

Un design puternic joacă rolul principal în noua identitate vizuală a ULIM. Aceasta oferă o viziune novice pentru instituție și pentru lumea multilaterală a studenților, astfel excluzând simplicitatea, însă fără a devia de la impactul mesajului transmis.

concept fotosesiune

Viața la ULIM este o aventură colorată. Aici ești încurajat să te oprești să gândești în termeni de negru și alb și să-ți dezvolți o identitate puternică.


Sesiunile foto arată studenții ulimiști așa cum sunt ei cu adevărat. Individualitatea lor este recapturată în imagini din diferite unghiuri pentru a reda viața reală a unui student din Moldova.

reach și engagement non stop

Similar cu faza preliminară strategică, campania pentru ULIM este o călătorie intensă pe care o abordăm într-o manieră transparentă și etapizată, împreună cu departamentul de comunicare de la ULIM.

Pe lângă reînnoirea tuturor canalelor de comunicare, am lucrat ca partener proactiv, ca un challenger al mărcii. Noi înșine privim în continuare în termeni strategici, creativi și de comunicare, contiuăm zilnic campania de promovare pentru toți studenții noi, angajați și persoane conectate cu ULIM care doresc să facă diferența.

Pentru că suntem în plină campanie, vom veni cu rezultatele în cifre la finele lui septembrie.

Stai cu ochii pe acest proiect!

Ți-a plăcut proiectul?

Proiectele profunde încep cu completarea acestui formular