PRIVILEGE TUXEDO

PROVOCARE

Designerii precedenți au fost folosit un logo deja existent pe altă piață a PRIVILEGE… Aspectul și sentimentul nu se mai potriveau cu povestea pe care doreau să o spună. Abordarea singură a stilului vizual nu a fost suficientă. Brandul a trebuit să fie reconstruit din strategie în sus. Strategia de afacere, misiune, viziune, totul a fost abordat pentru a permite brandului să se conecteze cu grupurile sale țintă. Împreună, am pus bazele unui viitor promițător pentru PRIVILEGE TUXEDO. Concentrați-vă pe conexiune, autenticitate, umanitate… 

PRIVILEGE TUXEDO

/DESPRE

O bucată de cretă, o bandă de măsurat și o foarfecă pentru țesătură. . .

Privilege Tuxedo este o filozofie a contrastului dintre putere și rafinament, feminin și masculin, modern și timeless, funcțional și fabulos. Contraste iconice în care își păstrează expresia femeia de astăzi.


Privilege Tuxedo vine întru a transforma simpla nevoie de a purta un costum într-un stil de viață, o atitudine, o plăcere, pentru a da clasicului o nouă înțelegere în contemporan.

DESPRE COMPANIE

S-a ales denumirea TUXEDO, deoarece este un termen ce inspiră libertate și putere. Conceptul de „tuxedo” îți are origini din 1966, când Yves Saint Laurent a creat ținuta cu aer masculin, care permitea corpului feminin să alunece cu grație. Astfel a pus în lumina reflectoarelor tuxedo-ul, trasând noi standarde la capitolul ținute pentru femei.

Produsele Privilege Tuxedo nu sunt create și emise în colecții. Produsul de bază al brandului este costumul, acesta având origini prin portul lui, nefiind legat de trenduri și tendințe. Acesta poate fi doar completat cu accesoriile care vin în asortarea acestuia. Accesorizăm fiecare costum cu piese care îi vor adăuga valoare. Adaugă un papion și poartă-l demn la evenimente de seară, la o nuntă, un bal sau o gală; cochetează cu o cravată – un element care întregește fiecare ținută business, fiind un accesoriu ce emană putere și încredere în sine; încurajează-ți costumul cu o batistă și fii de neuitat la o întâlnire business!

PROCESUL DE LUCRU

Redesign a logo-ului

/CREARE LOGO

Identitatea de marcă a clientului trebuia revizuită, iar lista de dorințe a fost lungă. A început călătoria noastră de a crea branding tânăr și atipic, care simultan iradiază profesionalism, arată bine online, este recunoscut pe stradă etc.

Odată cu ideile adunate, ne-am apucat de treabă pentru a forma bazele mărcii reînnoite. Orientarea către client  și minimalismul este de o importanță primară pentru Privilege Tuxedo.

EXPERIENCE DESIGN

Ca concept grafic – am optat pentru elemente de evidențiere și iniţiale P și T. Această abordare ne va permite să subliniem comunicarea, să-l putem folosi și pe butoniere, element principal într-un costum clasic.

The new Black, culoarea neagră mereu a fost la modă. O combinație de tonuri de negru, alb și gri a funcționat pentru a echilibra paleta de culori. Tipografia perfectă pentru acest brand ambițios a fost „mare și îndrăzneață”.

PURPLE

COMERȚUL DIGITAL

/CREARE SITE

EXPERIENȚA UTILIZATORULUI

Activarea strategiei de marcă prin proiectarea experienței. Fiecare element al experienței web a fost conceput pentru a activa strategia de marcă. Made to measure a evidențiat personalitatea mărcii, blogul pentru a aduna clienți, iar comerțul electronic pentru a fi mai ușor de comandat haina preferată.

eCommerce

Paginile produsului au prezentat atribute unice ale produsului pentru a stimula considerarea și conversia. Educația contextuală, ghidurile de îngrijire a țesuturilor și recenziile oneste ale utilizatorilor au fost, de asemenea, utilizate pentru dovezi sociale și validare.
O bază solidă de cunoștințe pentru a oferi mai multă valoare utilizatorilor. Am creat o secțiune de asistență pentru a depana întrebările clienților și pentru a-i asista pe măsură ce aceștia urmăreau să afle mai multe despre marcă și lista sa de produse.