Promovarea Google Ads

Ce este Google Ads?

Google Ads sau publicitatea pe Google este unul dintre cele mai rapide și eficiente canale de a te promova online.

Afacerea ta este găsită de utilizatorii Google la momentul ideal, chiar atunci când aceștia caută produsele/serviciile oferite de brandul tău sau asemănătoare acestuia.

Indiferent de obiectivul urmărit: creșterea numărului de vizitatori pe site, completarea unui formular de contact sau creșterea vânzărilor, Google Ads cu siguranță te poate ajuta.

Avantajele promovării Google Ads

Este eficient

Google este motorul de căutare cel mai popular din lume cu aproximativ 5 miliarde de căutari în fiecare zi, acest număr de căutari este într-o continuă creștere.

Este flexibil

Google Adwords îți oferă posibilitatea să modifici, să întrerupi sau să finalizezi campania în orice moment.

Este rapid

Campania ta Adwords poate fi vizibilă foarte rapid (chiar și după prima oră de la lansare campaniei).

Este fără risc

Este un sistem foarte simplu și fără riscuri, deoarece plătești doar atunci când cineva dă click pe anunțul tău și este direcționat către site-ul afacerii tale.

Lucrări recente

Samurai – studiu de caz

Samurai – studiu de caz

Am colaborat cu cele mai gustoase și accesibile sushi & rolls pe segmentul „to go”. Strategia noastră de eCommerce a avut 150 000 lei încasări în prima lună de la lansare.

ULIM – studiu de caz

ULIM – studiu de caz

Timpul nostru cu ULIM a fost „schimbarea jocului” cu o companie îndrăzneață an împrejur, o direcție creativă și o conexiune emoțională cu viitorii studenți și masteranzi.

Neostil

Neostil

Ei construiesc piscine și saune, iar noi le-am construit un site funcțional, care să-i ajute pe clienți să-și găsescă produsul perfect.

112 BrandBook

112 BrandBook

Înțelegem rolul și importanța vizibilității pentru serviciile publice. În acest sens am creat strategia de lansare media, am pregătit branding-ul și o serie de materiale vizuale.

Moldovagaz BrandBook

Moldovagaz BrandBook

Scopul colaborării a fost de a aduce serviciile MoldovaGaz mai aproape de consumatori. Astfel, am modernizat brandbook-ul, am făcut mentenanța site-ului timp de 1 an.

Discutați proiectul

Proiectele profunde încep cu completarea acestui formular

Întrebări frecvente

Ce buget să aloc campaniei pe Google Ads?

În funcție de rezultatele așteptate și nevoile de comunicare ale fiecărei campanii, bugetul poate varia. Tu alegi bugetul, iar noi îl vom utiliza eficient. Pentru început campania trebuie sa ruleze o perioadă pentru a vedea anumite statistici, după care va fi optimizată în funcție de așteptări.

Care va fi durata unei campanii?

Durata campaniei va fi stabilita împreună cu tine, în funcție de așteptari și nevoi. Recomandăm o durată minimă de 30 de zile în care sa ruleze campania pentru a evalua corect rezultatele.

Când încep să văd rezultate?

Rezultatele pot fi vazute înca din prima zi de campanie. Va crește traficul pe site și vor începe să apară comenzi și cereri de ofertă. Tu, tot din prima zi poți primi informații legate de numărul de afișări al reclamei, de numărul de vizitatori sau de cumpărători.

Pot solicita efectuarea de modificări în campanie?

Bineînțeles! Nu ezita să ne comunici idei de îmbunătățire a campaniei! În cazul în care ai propuneri, le vom analiza împreună și vom decide dacă sunt optime.

Partenerii Purple

Aveți în continuare întrebări?

Întrebați de specialistul nostru prin telefon:

sau lăsați cererea

Aveți în continuare întrebări?

Întrebați de specialistul nostru prin telefon:

sau lăsați cererea

URMĂTORUL

Publicitate Contextuală