Publicitate Contextuală

Publicitatea contextuală în motoarele de căutare reprezintă anunțuri text scurte care apar în partea de sus a paginii, la dreapta și la sfârșitul blocului principal de rezultate de căutare Google, Yandex, Bing și Runner

Facebook este cea mai mare rețea de socializare din lume. Platforma oferă instrumente eficiente pentru plasarea publicității plătite, setările flexibile ale cărora permit specialiștilor să obțină cel mai eficient rezultat de creștere a conversiei conversiilor și a comenzilor.

 

Facebook are mai mult de 1 320 000 000 de utilizatori. Dacă Facebook ar fi o țară, atunci ar fi cea mai mare din lume!

Plusurile și minusurile publicității contextuale

Plus:

  • lansarea și primirea rapidă a clienților chiar a doua zi, precum și instrumente puternice de optimizare și orientare geografică.

Minus:

  • licitație pentru costul clickurilor.

Obiectivele principale ale publicității

Să atragă atenția

Scrieți titluri de marketing pentru a crește numărul de clicuri și a face ca anunțul dvs. să se evidențieze printre altele (de exemplu: link-uri suplimentare, telefoane, meta-marcare, caractere speciale și alte câteva metode cunoscute).

Creșterea procentuală a CTR-ului

Există destule modalități cum ar fi: utilizarea sinonimelor, a cuvintelor „magice”, optimizarea interogărilor tematice, utilizarea interogărilor cheie, utilizarea apelurilor la acțiune și multe altele.

Cercetare

Analizați și identificați vânzarea anunțurilor și accentul pe acestea.

Reduceți valoare printr-un singur click

Când optimizați și testați interogările cheie, puteți reduce semnificativ costul pe click.

Lucrări recente

112 BrandBook

112 BrandBook

Moldovagaz BrandBook

Moldovagaz BrandBook

Discutați proiectul

Proiectele profunde încep cu completarea acestui formular

Partenerii Purple

Aveți în continuare întrebări?

Întrebați de specialistul nostru prin telefon:

sau lăsați cererea

Aveți în continuare întrebări?

Întrebați de specialistul nostru prin telefon:

sau lăsați cererea

Publicitatea contextuală este afișată în funcție de interesele utilizatorului. Interesele utilizatorilor sunt determinate de cererile pe care le introduce în motoarele de căutare corespunzătoare.

Publicitatea contextuală este creată și plasată utilizând servicii speciale, cum ar fi: Google AdWords (de la Google), Yandex.Direct (de la Yandex) și Begun (de la Rambler).

Publicitatea contextuală în Chișinău și alte orașe stabilește următoarele obiective:

  • trafic intens;
  • informarea cu privire la desfășurarea promoției;
  • creșterea vânzărilor;
  • promovarea bunurilor și a serviciilor pe piață;
  • Cheltuielile pentru alte publicații scumpe pot fi reduse;
  • creșterea recunoașterii mărcii (marca).

Anunțurile contextuale pot avea diferite poziții pe pagină:

  • Zona de plasare se află în partea de sus a paginii. Aceste anunțuri sunt afișate mai întâi deasupra rezultatelor căutării. Această poziție este considerată cea mai profitabilă, deoarece atrage atenția în primul rând.
  • Zona garantată de afișări sunt anunțurile aflate în partea dreaptă a paginii. Aceasta poziție e mai puțin profitabilă, dar costul plasării unui anunț în acest loc este, de obicei, semnificativ mai mic decât în prima opțiune.
  • Câmpul Impresie dinamică: sunt anunțurile plasate sub anunțurile cu afișări certificate. Anunțurile din această zonă sunt afișate alternativ. Eficienţa acestor anunțuri e redusă, dar şi bugetul campaniei publicitare este limitat.

Avantajele publicității contextuale

Publicitatea contextuală ajută vizitatorii interesați să folosească anunțuri plasate în cele mai populare motoare de căutare, cum ar fi: Google, Yandex, Mail.ru, Rambler. După ce ați ales anumite setări, puteți plasa anunțul dvs. și pe site-urile partenere ale acestor motoare de căutare, precum și în rețelele sociale. Pentru plasare vor fi selectate site-urile care se potrivesc cel mai bine subiectului și conținutului anunțului dvs. Astfel, puteți crește traficul vizitatorilor vizați la site și puteți crește semnificativ vânzările (cu 15-40 la sută). Particularitatea publicității contextuale este că plata este colectată numai pentru acei vizitatori care fac clic pe acest link către site-ul dvs.

Costul publicității contextuale

Publicitatea contextuală este un serviciu cu plată, iar valoarea acesteia depinde de cuvintele cheie pe care ar trebui să le găsească cumpărătorii, precum și de competitivitatea acestei cereri pe piață. Avantajul publicității contextuale este că plătiți numai pentru clickuri reale, nu pentru vizionări. Costul pe click poate varia de la câteva cenți la zeci euro, în funcție de popularitatea unei anumite solicitări.

Ce vom face?

Dacă decideți să comandați servicii de publicitate contextuală în Chișinău, specialiștii studioului Purple vor selecta recomandări și vor face îmbunătățiri la campaniile publicitare existente sau le vor crea de la zero.

Vom analiza relevanța interogărilor și vom identifica cele mai relevante cuvinte cheie, vom adăuga o listă de cuvinte cheie negative și vom stabili afișări eficiente. Datorită acestui fapt, veţi putea monitoriza cu ușurință eficienţa acestora.

URMĂTORUL

Audit de utilizare