PURCARI

SERVICII REALIZATE
Redesign site purcarine.wine, creare landing page pentru o gamă nouă de vinuri, fotosesiune și concept

PURCARI

/DESPRE

O transformare digitală care îmbunătățește experiența mărcii- PURCARI 

ABORDAREPrin crearea unui nou sistem de proiectare, strategie de conținut și cadru tehnologic, am transformat complet marca digitală. Am introdus noi utilități și experiențe în cadrul site-ului pentru a îmbunătăți călătoria clienților pentru a oferi clienților un motiv să se angajeze cu marca mai frecvent și la un nivel mai profund.

De la informații despre companie la recomandări și rețete de asociere, noul site dă viață poveștii Purcari printr-o narațiune bogată și diferențiată. Rezultatul este o nouă casă digitală pentru marcă, care vă duce într-o călătorie captivantă la cramele sale iconice.

Din exterior, există un stigmat asociat culturii vinului. Sticlele scumpe, destinațiile îndepărtate și ținuta elegantă adaugă la o percepție de neatins a unei culturi plină de exclusivitate.

Acest aer de exclusivitate creează o mare varietate de răspunsuri emoționale și o dorință profundă de a participa la lucruri care sunt percepute ca fiind privilegiate. Aceasta a fost tensiunea culturală pe care ne-am propus să o rezolvăm. Marca este exclusivă, dar accesibilă și am definit o nouă strategie digitală care permite experienței noastre să se conecteze și să se reconecteze cu clienți noi și fideli.

DESPRE COMPANIE

Grupul Purcari este unul dintre principalii producători de vin și brandy din Europa Centrală și de Est, gestionând aproximativ 1,000 de hectare de podgorii și 4 vinării din România și Republica Moldova: Purcari, Crama Ceptura, Bostavan și Bardar.

Grupul deține un portofoliu compus din mai multe branduri de vin și vin spumant, din toate categoriile de preț, precum și un brand de divin premium.

Grupul Purcari este cel mai mare exportator de vin din Moldova, cu livrări în peste 30 de piețe din Europa (Polonia, Cehia, Slovacia, Ucraina, Norvegia, Marea Britanie, etc.), Asia (China, Japonia, Coreea de Sud) și America (SUA și Canada).

PARTENERIATUL ÎNTRE PURCARI ȘI PURPLE

Acest partneriat a început pur întâmplător, când Purple a fost invitată să participe la un concurs.

Grupul de Vinarii – Purcari Wineries Group, a inițiat procesul de redesign a site-urilor existente si crearea site-urilor noi pentru brandurile sale de baza (in total 9 site-uri). La prima etapă, era nevoie de identificarea a agenției pentru acest proiect, agenția care știe să facă site-uri cu design modern, care va rămâne actual si peste 5 ani, cu fiecare element planificat din start.

Luând in considerare volumul masiv de lucru, se dorea ca agenția care va face cea mai bună oferta, axată in primul rând pe design și calitatea executării. Aceasta rezulta o proba de test – redesign-ul site-ului de brand Purcari. Pe lângă expedierea ofertei și prezentarii companiei sarcina a constat în crearea design-ului a 5-7 pagini/subpagini a siteului Chateau Purcari.

PROCESUL DE LUCRU

Redesign a site-ului purcari.wine

/CUSTOMER JOURNEYS ȘI PROFILURILE DE CLINEȚI

Pentru a ne conecta cu oameni care sunt noi pentru vin, precum și cu entuziaștii, am condus o inițiativă strategică pentru a defini mai bine profilurile clienților și a înțelege relațiile lor unice cu vinul. Prin descoperirile noastre, am identificat oportunități și îmbunătățiri care ar putea îmbunătăți considerabil experiența generală a clienților și ar facilita progresul de la nou-venit la loialist.

EXPERIENCE DESIGN

Proiectul a cerut un sistem de design complet nou, funcțional în modularitate și utilitate, dar crescut în creativitate și meșteșug. Un element care ne-a inspirat abordarea a fost Chateau Purcari. Chateau Purcari a fost reconstruită cu o senzație contemporană într-o facilitate modernizată și durabilă.

Ne-am aplecat în această dualitate cu indicii subtili în sistemul de proiectare. Tipografia Serif și Sans Serif sunt asociate în mod intenționat, în contrast între ele, pentru a oferi accent, precum și pentru a contribui la sentimentul mărcii. Întregul sistem valorifică acest concept de juxtapunere, de la modul în care aspectele noastre echilibrează densitatea și spațiul deschis, la diferențele puternice în imagini cu culturi strânse, precum și unghiuri panoramice largi.

PURPLE

COMERȚUL DIGITAL

/TRANSFORMAREA AFACERII

EXPERIENȚA UTILIZATORULUI

Cu o strategie de afaceri axată pe transformarea eforturilor directe către consumatori ale mărcii, ne-am propus să stabilim un canal digital care să-l ajute să obțină mai multe venituri prin eCommerce, precum și prin degustări și rezervări de evenimente pe platformă.

Redefinirea experienței de cumpărare cu o cale de cumpărare fără probleme.

De-a lungul site-ului, amestecăm conținut și comerț pentru a ajuta clienții să exploreze marca și ofertele sale de produse. Pentru a valorifica momentele de impuls, am implementat noi utilități de cumpărături și considerații de utilizare pentru a face achiziția fără probleme.

PURPLE

/STORYTELLING

Brand Storytelling

Când ați vizitat vinăriile, un lucru a devenit din ce în ce mai clar: sunt multe de arătat și de spus despre abordarea vinăriei, culturii și mărcii în fiecare etapă a procesului. Povestea este pur și simplu prea convingătoare pentru a fi spusă cu un standard despre pagină. Am vrut să construim un cadru care să evidențieze fiecare detaliu.

Pentru că Chateau Purcari are și hotel, ne-a venit ideea ca după ora 18:00 site-ul să se transforme în dark mode conform ultimelor tendințe.

NOCTURNE – cea mai recentă colecție de vinuri

/CREARE LANDING

LANDING, DAR DIFERIT!

Noul site este mai rapid, oferă eficiență operațională și este adus la viață prin componente funcționale și modulare React.

Atenție mare la detalii și o viziune total diferită de creare a landing-urilor create în Republica Moldova.

Un menu dinamic pe tot monitorul, comod și funcțional care păstrează stilistica colecției de vinuri.

TO BE CONTINUED…