YARBA

SERVICII REALIZATE
Creare naming, creare logo, creare site, servicii de creare content și publicitate.

YARBA

/DESPRE

YARBA – Prima erboristerie și parafarmacie din Republica Moldova

STRATEGIE DE BRANDanaliza brandului / arhitectura brandului / analiza concurenților / crearea profilelor psihologice ale clienților / creare strategie de comunicare long term / creare site / blog / campanii publicitare pe conversii și brand awareness / creare vizual pe platformele Facebook, Google Search, Instagram.

DEFINIȚIA BRANDULUIcopywriting / storytelling / imaginile de marcă.

EXPERIENȚA BRANDULUI – design / web design / fotosesiuni lunare. 

DESPRE COMPANIE

Prima erboristerie și parafarmacie din Republica Moldova, Yarba este alegerea pertinentă pentru persoanele care își doresc un stil de viață  sănătos și în echilibru cu natura.

Pentru Yarba, stilul de viață sănătos nu e o afacere, ci o misiune în sine. Cu a gamă variată de peste 2000 de produse naturiste, Yarba își propune să fie o sursă de informare și educare pentru clienți, un model pentru un stil de viață echilibrat. 

UN CONCEPT DE BRAND AUTENTIC

Ideea de la care a plecat noul brand, înființat în 2020, a fost sănătatea clienților, pe care o pune înainte de toate. Conceptul din spatele mărcii a derivat autentic, căci iarba, adică plantele, sunt o sursă primară pentru tratamentele naturaliste de vindecare, utilizate din cele mai vechi timpuri.

RECRUTAREA UNUI NUME DISTINCTIV

În alegerea numelui de brand am mers pe un cuvânt simbolic ‘’ iarba’’, dar în același timp simplu, pe înțelesul tuturor. Prin intermediul ‘’Y-ului’’ ne-am propus să conferim o doză de fresh unui termen secular, cu tradiție și origini în spate.

YARBA

Identitate vizuală flexibilă

/IDENTITATE VIZUALĂ

LOGO

Noi am țintit să aducem experiența noastră anterioară în crearea unei identități integrate și versatile. Logo-ul, precum și identitatea vizuală a brandului amplifică conceptul expus. Privilegiul îl deține culoarea verde, în diferite nuanțe, căci relevă cât mai fidel principiul naturaleții.

Identitate vizuală flexibilă

SOCIAL MEDIA 

Pe rețelele de socializare, design-ul imaginilor îmbină diverse elemente din natură, care se  pliază pe timpul și culorile anotimpului. Iar în ceea ce privește feed-ul de pe Instagram, am mers pe un design continuu, constituit din imagini asociate între ele, formând un tot întreg. 

În forma sa simplistă, identitatea vizuală este complexă, constând din mai multe straturi care așteaptă să fie explorate.

YARBA

Web design minimalist

/WEB DESIGN

EXPERIENȚA UTILIZATORULUI

Noi am fost responsabili pentru întregul proces de creare a website-ul. De la analiza funcțională, până la dezvoltarea design-ului, fiecare fază din proces a țintit o optimizare prietenoasă pentru utilizator.

Design-ul site-ului este unul vădit consistent, punându-se accent pe o experiență a utilizatorului cât mai ușoară. S-a optat pentru o gamă de culori liniștite ( verde, bej, gri), interfață și filtre explicite, cu tendințe minimaliste, astfel încât navigarea pe site să fie cat mai clară și fluidă. 

Designul a fost adaptat în concordanță cu necesitatea utilizatorului, acesta având posibilitatea să realizeze o comandă direct de pe landing page.

YARBA

/MARKETING

Marketing online eficient

Contextul pandemic ne-a determinat să luăm decizii îndrăznețe și să începem promovarea noului brand pe Social Media în plină pandemie. În prima lună s-au setat campanii de conștientizare a brandului și familiarizarea acestuia cu publicul, iar după s-a luat o poziție mai definită în promulgarea mesajelor cu scop comercial.

Rezultatele nu s-au lăsat așteptate, încă din prima lună de la lansare, campaniile Yarba au înregistrat 120 mii de impresii, 3886 interacțiuni cu pagina de Facebook și instagram și 205 comentarii. Iar în decurs de 5 luni de la existența pe piața digitală, promovarea online a generat peste 2 milioane de impresii, 113 mii de interacțiuni cu paginile de pe social media și peste 4000 de share-uri, mesaje și comentarii.

Ce ține de site-ul web, acesta a fost lansat acum o lună, și a avut 6600 de utilizatori, iar 120 dintre ei au realizat o comandă.

Vânzări duble în fiecare lună

Datorită unui concept puternic, unei strategii coerente și a promovării persistente, conștientizarea brandului și vânzările au continuat să crească exponențial, de două ori mai mult în fiecare lună. Astfel, partenerii noștri și-au scos indubitabil investiția financiară.

Povestea brandului Yarba nu se oprește aici. Noi ne unim forțele pentru o cooperare intensivă, pe termen lung, în care abordarea inovativă și provocările creative sunt la ordinea zilei. Studiul de caz abia urmează!