Support

Purple oferă posibilitatea de a alege unul din pachetele de mentenanță.

Fiecare din pachete propune (prezintă) o gamă de servicii, diferența fiind ca tipul de servicii, timpul de reacție și preț.

Timpul de reacție 48 ore
Timpul de lucru Luni-Vineri
Tipul de servicii Adăugarea conținutului, layout, programare.
Timpul/ore de lucru/lună 8 ore
Modalități de conexiune E-mail
Preț Lei/Lună 3000
Timpul de reacție 24 ore
Timpul de lucru Luni-Vineri
Tipul de servicii Adăugarea conținutului, layout, programare, web design.
Timpul/ore de lucru/lună 12 ore
Modalități de conexiune E-mail
Preț Lei/Lună 4500
Timpul de reacție 15 min
Timpul de lucru Luni-Duminică
Tipul de servicii Adăugarea conținutului, layout, programare, web design.
Timpul/ore de lucru/lună 24 ore
Modalități de conexiune E-mail/Telefon
Preț Lei/Lună 7000

Din momentul încheierii unui CONTRACT, se efectuează servicii de mentenanță care includ:

  • Diagnostica și repararea unor funcționalități, defecte sau defecte incomplete;
  • Instalare site pe server sau schimbarea hostingului existent cu un alt host;
  • Să evalueze riscurile de securitate şi să efectueze optimizări pentru asigurarea securităţii cu o periodicitate lunară şi la cererea BENEFICIARULUI;
  • Prin mijloace proprii şi fără costuri suplimentare, să remedieze disfuncţionalităţile sesizate şi să corecteze erorile de aplicaţie apărute;
  • Creare pagini noi;
  • Plasarea noutăților;
  • Plasarea informațiilor necesare;
  • Administrare conturi de e-mail;
  • Verificarea funcționalitatii link-urilor;
  • Copie de siguranță lunară a website-ului;
  • Optimizare conversii & Marketing tools
  • Import si export date (CSV, Excel, etc.)
  • Editare CSS & HTML
  • Creare banere și plasarea lor.