Noi consultăm, dezvoltăm și implementăm.
Suntem mereu în căutarea celei mai bune soluții și asta o putem face împreună cu receptivitatea ta.
SERVICII
EXPERIENȚA UTILIZATORULUI
EXPERIENȚA BRANDULUI
CREARE DE CONȚINUT
TEHNOLOGIE ȘI SECURITATE
PLANIFICARE STRATEGICĂ
Aceste mărci nu sunt trofee, ci prieteni,
care ne-au încredințat brandingul și promovarea afacerii lor.
01
/05
Experiența utilizatorului
Consumatorii de astăzi se uită la mărci pentru inspirație și orientare. Acesta este motivul pentru care ajutăm brandurile să întâlnească clienții acolo unde ei se află, oferind experiența potrivită la momentul potrivit. Punem experiența utilizatorului în centrul fiecărei decizii, cu un amestec atent de date, design, conținut și tehnologie. Proiectăm site-uri care conduc vânzările prin diferențiere și scop.
Ulim.md
Cum trebuie să arate și să comunice o universitate, astfel încât să atragă studenți? În colaborarea noastră cu ULIM, am spart tiparele și am mers pe un stil care să placă publicului țintă, păstrând tonul vocii și identitatea prietenoasă a brandului. Am creat un website nou, care asigură o conversie de peste 17% din trafic. Al doilea an consecutiv, adunăm peste 14 000 de leaduri și circa 1000 studenți anual.
02
/05
Experiența brand-ului
Brandul nu e doar despre produs sau serviciu. Brandul e și despre povestea din spate, echipă, client și lider. Brandul trebuie să vorbească clientului pe limba lui și să-i rezolve nevoile. Să fie aproape, accesibil și simplu de înțeles. Prin ceea ce facem, creăm legătura emoțională dintre brand și client – fundamentul unei relații de durată, care să aducă afacerii conversii, iar clientului – satisfacție.
Yarba – erboristerie și parafarmacie
Ce știu oamenii despre medicina netradițională și produsele naturiste? Ce asocieri au în minte pentru astfel de produse și ce anume le-ar inspira încredere în brand? Am realizat o analiză amplă în acest sens, am „intrat” în mintea și pielea consumatorilor și, într-un final, am ajuns cel mai potrivit naming, logo și web design. Toate, bineînțeles, și cu o strategie de marketing bine pusă la punct.
03
/05
Creare de conținut
Content is king – spune o vorbă cunoscută, și noi suntem de acord ea. În era smartphone-urilor, consumatorii caută informația pe tavă, frumos aranjată, bine formulată și condimentată cu un farmec anume. Prin conținutul pe care îl creăm pentru clienții noștri, încercăm să răspundem la întrebările clienților, dar și să diferențiem brandul de concurenți. Content nu înseamnă doar text. Content sunt și pozele pe care le realizăm pentru clienți și în care încercăm să le surprindem caracterul și unicitatea.
iTaxi
iTaxi este prima și cea mai mare aplicație din Moldova care permite comandarea taxiurilor online. Etapa inițială a colaborării a constat într-o analiză a mediului online pentru a stabili punctele de pornire viitoare. A urmat etapa strategie de marketing online, pe baza căreia s-au realizat campanii pentru îndeplinirea obiectivelor propuse: generarea instalării aplicației, dar și promovarea ei pentru clienții fideli, care folosesc regulat serviciul.
Dermomed Moldova
Concurența în nișa produselor cosmetice e mare în Moldova, mai cu seamă în segmentul optim preț-calitate. Cum ieși în evidență? Printr-o strategie de promovare pe Social Media bine pusă la punct. Colaborarea cu Dermomed Moldova este pentru noi punctul reinventării. Ne-am concentrat masiv pe Facebook Ads și promo pe Social Media, pentru a scoate brandul printre liderii din Moldova.
04
/05
Planificare strategică
Construim servicii digitale care ajută brandurile să facă conversii. Începem cu definirea clară a călătoriei consumatorilor, a obiectivelor tale de afaceri și a ceea ce se întâmplă în cultura digitală pentru a înțelege mai bine cum produsele și serviciile pot oferi mai multă valoare clienților.
De aceea, pornim pe drumul strategic cu întrebările: Cum ar trebui să se construiască și să evolueze produsul sau serviciul tău? Care sunt acțiunile de valoare pe care vrem cu adevărat să le facă consumatorii? Cum comunicăm după ce clientul a cumpărat și interacționat cu noi?
Ulim.md
Pentru că am fost și noi, cei de la Purple, studenți cândva, în crearea noii identități Ulim am încercat să evidențiem toate avantajele raționale și emoționale pe care le poate aduce brandul viitorilor studenți. De ce ar trebui să aleagă anume această universitate? Când întrebarea de bază e pusă corect de la bun început, rezultatul cu siguranță va fi unul bun. Și deja este.
Privelege.md
Vestimentația de autor, creată într-un stil unic și strict pe mărimea clientului – e ceva unic pe piața din Moldova și merită o promovare pe măsură. În colaborarea cu brandul Privelege Tuxedo, am ridicat percepția vestimentației și stilului la alt nivel: haina e ceea ce te reprezintă. Caracter. Emoție. Dispoziție. O continuare a ta.
02
/05
Tehnologie și securitate
În era digitalizării, ne adaptăm comportamentului clienților și avem grijă ca brandul tău să fie prezent pe acele canale și platforme unde te caută anume clienții tăi. Cantitatea nu înseamnă calitate în marketing, iar promovarea eficientă înseamnă să fii acolo unde e publicul tău. Avem grijă să-ți prezentăm brandul în cel mai bun mod și să securizăm website-ul astfel încât doar tu să fii stăpân pe propria afacere.
Ulim.md
Un design puternic joacă rolul principal în noua identitate vizuală a ULIM.
Privelege.md
Vestimentația de autor, creată într-un stil unic și strict pe mărimea clientului – e ceva unic pe piața din Moldova și merită o promovare pe măsură. În colaborarea cu brandul Privelege Tuxedo, am ridicat percepția vestimentației și stilului la alt nivel: haina e ceea ce te reprezintă. Caracter. Emoție. Dispoziție. O continuare a ta.