















Chiar dacă imaginile și materialele video pot inspira clienții într-o alegere, construcția unui site de turism trebuie totuși să aibă un design pe placul tuturor. În design-ul și construirea site-urilor, în afara de text și de conținut, un aspect foarte important de luat în calcul este alegerea culorilor.
Culoarea este cea mai ușoară și cea mai avantajoasă modalitate de a transmite mesajul vizitatorilor. Pornind de la această idee primul lucru la care am atras atenția a fost culoarea. Alegerea noastră a căzut pe galben. Galbenul este cea mai vizibilă culoare a spectrului, așa că ochiul uman o distinge înaintea celorlalte culori. Galbenul este culoarea: fericirii, căldurii, impulsului, aventurii.
Fiecare web designer cunoaște și va confirma cât de importantă este alegerea corectă a fontului pentru site-ul tău. Prin urmare, alegerea fonturilor este un pas important în dezvoltarea identității corporative a companiei.
Montserrat
Font family
Textul principal
Historia
Font family
Titluri
La crearea site-ului pentru agenția de turism Ideea Tur s-a utilizat ca font de bază Montserrat. Este un font modern, universal și are sarcina de a conferi claritate și impact oricărei comunicări.
Este foarte convenabil de utilizat datorită lizibilității sale ușoare și a unei game largi de stiluri.
Cel de-al doilea font, și anume Historia, este cel mai potrivit pentru starea de spirit a proiectului și este utilizat pentru a accentua anumite fraze, cuvinte. Nu în ultimul rând – pentru a atrage atenția utilizatorului și pentru a sublinia spiritul de aventură.
Pentru a oferi o experiență cât mai plăcută în utilizare, site-ul a fost adaptat pentru toate tipurile de dispozitive.
Proiectele profunde încep cu completarea acestui formular