Instagram Stories reprezintă o modalitate excelentă de a ajunge la potențialii clienți și de a construi o conexiune mai puternică cu cei existenți.
- Aproape 1,7 miliarde de conturi folosesc zilnic formatul Instagram Stories.
- 500 de milioane de utilizatori folosesc Instagram Stories în fiecare zi, iar o treime din cele mai vizionate povești sunt ale companiilor.
- 15% –25% dintre persoane accesează un link din Stories.
- 36% dintre companii folosesc Instagram Stories pentru promovarea produselor.
- Instagram Stories reprezintă 34% din conținutul sponsorizat pe Instagram.
Ce este Instagram Stories?
Instagram Stories sunt acele „bile colorate” cu fotografia de profil a prietenilor tăi. Ele apar pe ecranul de start și care se transformă în culoare pentru a te avertiza că utilizatorul are o nouă poveste să arate.
Instagram Story este primul format vizual cu ecran complet, care dispare în 24 de ore de la vizionarea lor și nu apare în fluxul de știri Instagram.
Pentru companii, Instagram Stories este un nou mod de a rămâne în contact cu publicul său într-un mod interactiv și original. Această caracteristică îți permite să împărtășești toate momentele zilei: activități cu echipa, produse, servicii etc.
De ce să utilizezi Instagram Story pentru brandul tău?
Dacă dorești să interacționezi cu publicul de pe Instagram într-un mod unic și personal, poveștile Instagram sunt o alternativă excelentă.
Nu doar că sunt distractive și creative, dar sunt una dintre cele mai bune metode de a dezvolta engagementul, de a-ți construi conștientizarea brandului și chiar de a vinde.
Citește mai jos și vezi de ce ar trebui să adaugi Poveștile Instagram în strategia ta de marketing.
- Îți crești comunitatea
Instagram Stories este o modalitate excelentă de a-ți crește comunitatea.
Roagă următorii tăi să facă fotografii despre modul în care aceștia folosesc produsele tale. Încarcă acest conținut în Stories-urile tale și etichetează utilizatorii. Etichetarea utilizatori în poveștile tale Instagram îi vor face să se simtă apreciați, întărește relația între tine și clienți.
- Conduci traficul către site-ul tău web
Poveștile Instagram ne permit să aducem trafic pe site-ul nostru web , care poate fi realizat în trei moduri diferite:
Link-ul din bio
Este o oportunitate bună de a atrage trafic în contul tău, unde poți oferi produse, promoții și, în acest fel, să îi oferi o vizibilitate mai mare.
Prin crearea unui link în Stories
Aceasta este funcția de Swipe-up a conturilor cu peste 10.000 de urmăritori.
Pentru a adăuga adresa site-ului tău web, trebuie doar să faci click pe pictograma link-ului (lanțul) care apare în partea de sus a ecranului și să adăugați adresa URL a site-ului tău.
Cumpărături Instagram
Companiile pot include stickere de produse sau servicii în Povești pentru a integra direct informații despre ele și chiar că utilizatorul le poate cumpăra direct.
- Un câmp de testare a ideilor
Instagram Stories nu sunt la fel de expuse ca postările obișnuite, deci sunt locul perfect pentru a testa idei de care nu ești complet sigur.
Dacă primește o reacție bună (răspunsurile pozitive și oamenii văd povestea completă fără să o părăsească), atunci este posibil să iei în considerare postare în feed pe Instagram sau adaptarea ideii pentru un alt canal.
- Umanizarea brandului
Poveștile sunt un mod excelent pentru a împărtăși viața de zi cu zi a companiei tale în așa fel încât utilizatorii Instagram să se simtă identificați cu marca ta. Publică actualizări și detalii despre viața companiei la fel ca și alți utilizatori. Astfel, publicul va putea vedea aspectul personal al mărcii tale, îl va identifica ca o sursă de inspirație și îi va recunoaște valoarea. Companiile care obțin un succes mai mare pe Instagram sunt cele care arată mai multă personalitate.
Strategii de marketing pentru Instagram Stories
1. Utilizează întrebările
Întrebările sunt o modalitate excelentă de a interacționa direct cu utilizatorii și de a primi răspunsuri publicând o imagine legată de afacerea ta.
- Asigură-te că întrebările stârnesc conversații.
- Încurajează-i pe urmăritorii tăi să-ți pună întrebări. Acest lucru îți va oferi oportunitatea de a răspunde direct la întrebări într-un mediu deschis. Gândește-te la aceasta ca la o sesiune de întrebări și răspunsuri în timp real.
- Păstrează simțul umorului, pune întrebări amuzante și speră să obții răspunsuri amuzante.
2. Emoji, stickere și alte funcții de editare
Emoticoanele și stickerele din Instagram Stories ne ajută să exprimăm emoții sau să dea publicației o notă distractivă. În plus, avem și alte caracteristici, cum ar fi: timpul, ora, locația sau gif-urile.
Dacă dorești să anunți ceva important sau să atragi atenția utilizatorului, utilizează un gif amuzant. Astfel vei crea o bună dispoziție și vei încuraja să cumpere.
Strategiile din Instagram Stories cu gif-uri nu dau greș niciodată.
3. Răspunde atunci când te menționează
Dacă ești menționat într-o publicație, nu ignora, răspunde cel puțin cu o inimă. Răspunde atât la mesaje private, cât și la mențiunile din povești. De asemenea, e binevenit să împărtășești Story-urile de la oameni care te menționează. Utilizatorii vor fi încântați să se vadă menționați în povestea ta.
4. Folosește hashtag-uri
În Instagram Storie poți eticheta și postările cu hashtag-ul dorit, astfel încât să te poată găsi mai ușor. Poți să-ți creezi propriul hashtag, pentru a duce utilizatorul la alte postări care le-ai creat.
5. Pune muzică
La sigur, o melodie, schimbă mult o fotografie, și, cu siguranță, urmașii tăi vor fi încurajați să răspundă. Poți alege melodia în funcție de popularitate, starea de spirit, genul preferat. Este o strategie excelentă pentru a atrage atenția utilizatorilor pasionați de muzică. O melodie bună nu dă greș niciodată!
6. Scrie o biografie bună
Descrierea profilului este foarte importantă. Bio este primul lucru pe care utilizatorul îl vede și va decide dacă te va urmări sau nu.
Pe scurt: recomandăm să profiți de toate funcționalitățile pe care Instagram Stories le pun la dispoziție pentru a te conecta la rețeaua ta de urmăritori și a-ți extinde publicul. Opțiunile sunt interminabile.
Și tu, le-ai folosit deja în campaniile tale de marketing sau intenționezi să o faci în viitor? Spune-ne în secțiunea de comentarii!