Specialiști Marketing

Start:
Curs offline online:
Copywriting pentru începători și toți cei care cred că știu să scrie
Învață procesul de scriere de la Zero, pentru toate tipurile de canale: de la Facebook și website – până la emailuri și oferte la rece
12
4
33
Nu toate textele trebuie să vândă. Nici să convingă.
De cele mai multe ori, e destul ca un text să fie… clar. Pe bune 🙂
În 4 săptămâni de curs, vei învăța:
- să structurezi corect un text
- să înțelegi când textul trebuie să fie creativ și când nu
- să identifici corect cine e cititorul tău și să-ți adaptezi textul anume pentru el
- să scrii diferite tipuri de texte după structuri concrete
- să știi exact cum trebuie să scrii pe site, cum pe social media și cum pe email
Hmm… nu ești sigur/ă că ai nevoie de acest curs?
Asta e foarte bine! Dubiile ne ajută să creștem. Iar ca să te convingi că acest curs merită timpul tău, îți recomand să descarci acest Ghid Gratuit de scriere a textelor pe social media, pe care l-am scris recent.
Pentru cine e acest curs?
Ai de scris texte uneori, și nu prea te descurci? Vino să înveți câte tipuri de texte există și ce anume să ceri de la un copywriter pe freelance sau chiar să scrii texte cu mâna ta.
Copywriteri începători
Te-ai pierdut în sutele de cărți citite și tot felul de recomandări de pe net? Vino să scriem texte „pe viu” și să le discutăm, unde mai pui că-ți vei cunoaște și colegii de breaslă.
Social Media Manageri
Pe rețele sociale, textul merge mână în mână cu poze și video. Vino să-ți diversifici stilul de scriere și să afli câte ceva nou despre vânzări, engagement și awareness pe social media.
Antreprenori
Tu ești omul care știe cele mai multe informații despre produsul/serviciul tău, dar și despre public. Vino să înveți să scrii texte fără ajutorul unui copywriter.
De ce să te înscrii la curs?
Dacă nu ești omul cuvintelor, dar vrei să înțelegi cum funcționează copywritingul.
Dacă scrii de ceva timp, dar încă nu ai ajuns la rezultatele pe care ți le dorești.
Dacă lucrezi cu freelanceri-copywriteri și nu știi ce să ceri de la ei.
Ce vei ști să faci, concret, după ce treci cursul?
- vei ști toate tipurile de texte care există în online
- vei putea stabili scopul, canalul și publicul pentru care scrii
- vei înțelege cum gândește cititorul și ce trucuri psihologice poți aplica în text
- vei ști să lucrezi cu brieful și cu toate comentariile clientului
- vei învăța diferite stiluri de scriere și formule care îți vor simplifica munca
- vei scăpa de greșelile logice, ortografice și de punctuație pe care (poate) le faci
Elena Știubei
Senior Copywriter & Communication Strategist
Bună! Mă numesc Elena Știubei și fac copywriting deja de 10 ani. Am studiat 5 ani Comunicare și PR la cea mai veche universitate din România, apoi am fost 9 ani copywriter la al 2-lea cel mai mare operator de telefonie mobilă din țară, apoi am colaborat, ca freelancer, cu diferite branduri (Hydrosystems, Zugro, Efes Moldova, Bere Chișinău, Radler, Purcari Wines, Dor Wines etc.) și agenții (Go Social, Symbioz Branding, Royal Systems, Riift Studio & School, Agenție & Academie vie) din Moldova și România. Am scris articole pe businessmagazine.ro, startupcafe.ro și multe altele.
Acum sunt Senior Copywriter și Communication Strategist în agenția de digital marketing Purple și asistent universitar la facultatea de Jurnalism și Științe ale Comunicării a Universității de Stat din Moldova. În acest curs am adunat tot ce am învățat în toată perioada de când lucrez în marketing. În 10 ani, am scris sute sau chiar mii de texte de tot felul: de la printuri, SMS-uri și postări în social media, până la strategii de comunicare, voiceover-uri, texte pentru pâlnii complete de vânzare pe rețele sociale și email, newsletters interne, articole, advertoriale, oferte, landing page-uri și website-uri.
Cursul este 100% structurat și creat de mine, inclusiv exemplele de text și toate exercițiile.
Câteva texte scrise de mine
Câteva articole cu și despre mine
Descrierea detaliată a cursului
Introducere. Săptămâna 1:
- Ce este copywritingul. Ce cunoștințe și abilități trebuie să aibă un copywriter
- Fundamentele comunicării. Ce este tonul vocii și de ce avem nevoie de el
- Copywriting, content writing și creative writing. De ce e important să știm diferențele
Teorie & practică. Săptămâna 2:
- Design, targeting și strategie. De ce textul singur-singurel nu-ți va aduce rezultate
- Tehnici, stiluri și formule de scriere. Cum structurăm un text în funcție de public, canal și scop?
- Structura unui funnel de vânzări și construcția textului la diferite etape
Teorie & practică. Săptămâna 3:
- Tipuri de scriere. Partea I: descrieri, postări și ads pe social media, oferte la rece și la cald, emailuri. Scriem texte și le discutăm
- Tipuri de scriere. Partea II: articole și advertoriale, „despre noi” și alte rubrici pe website. Scriem texte și le discutăm
- Titluri, tagline-uri sloganuri, CTA-uri. De ce aceste texte merită o atenție aparte?
Încheiere. Săptămână 4:
- Triggere și alte trucuri din psihologie care ne ajută să scriem texte eficiente
- Cele mai frecvente greșeli gramaticale
- Procesul de scriere: cum să fim buni și rapizi în același timp. Brief. Cum lucrăm pe text cu clientul
Alege pachetul care ți se potrivește
Cum are loc cursul?
1. Te înregistrezi chiar aici
Noi vom reveni cu o confirmare privind înregistrarea.
2. Te aștept la cursul online din 8 februarie
Unde: Pe platforma zoom
Când: 3 zile pe săptămână: marți, miercuri, vineri, ora 18:30
Întreabă-mă orice despre scrierea textelor
Te invit la prima ediție a cursului meu de copy și comunicare