Start:

Curs offline online:

Copywriting pentru începători și toți cei care cred că știu să scrie

Învață procesul de scriere de la Zero, pentru toate tipurile de canale: de la Facebook și website – până la emailuri și oferte la rece

12

lecții

4

săptămâni

33

exerciții
Înscrie-te

Nu toate textele trebuie să vândă. Nici să convingă.

De cele mai multe ori, e destul ca un text să fie… clar. Pe bune 🙂
În 4 săptămâni de curs, vei învăța:

  • să structurezi corect un text
  • să înțelegi când textul trebuie să fie creativ și când nu
  • să identifici corect cine e cititorul tău și să-ți adaptezi textul anume pentru el
  • să scrii diferite tipuri de texte după structuri concrete
  • să știi exact cum trebuie să scrii pe site, cum pe social media și cum pe email

Hmm… nu ești sigur/ă că ai nevoie de acest curs?

Asta e foarte bine! Dubiile ne ajută să creștem. Iar ca să te convingi că acest curs merită timpul tău, îți recomand să descarci acest Ghid Gratuit de scriere a textelor pe social media, pe care l-am scris recent.

    Pentru cine e acest curs?

    Specialiști Marketing

    Ai de scris texte uneori, și nu prea te descurci? Vino să înveți câte tipuri de texte există și ce anume să ceri de la un copywriter pe freelance sau chiar să scrii texte cu mâna ta.

    Copywriteri începători

    Te-ai pierdut în sutele de cărți citite și tot felul de recomandări de pe net? Vino să scriem texte „pe viu” și să le discutăm, unde mai pui că-ți vei cunoaște și colegii de breaslă.

    Social Media Manageri

    Pe rețele sociale, textul merge mână în mână cu poze și video. Vino să-ți diversifici stilul de scriere și să afli câte ceva nou despre vânzări, engagement și awareness pe social media.

    Antreprenori

    Tu ești omul care știe cele mai multe informații despre produsul/serviciul tău, dar și despre public. Vino să înveți să scrii texte fără ajutorul unui copywriter.

    De ce să te înscrii la curs?

    Dacă nu ești omul cuvintelor, dar vrei să înțelegi cum funcționează copywritingul.

    Dacă scrii de ceva timp, dar încă nu ai ajuns la rezultatele pe care ți le dorești.

    Dacă lucrezi cu freelanceri-copywriteri și nu știi ce să ceri de la ei.

    Dacă vrei să scrii mai rapid, fără să stai la dubii: o să meargă – nu o să meargă.

    Ce vei ști să faci, concret, după ce treci cursul?

    • vei ști toate tipurile de texte care există în online
    • vei putea stabili scopul, canalul și publicul pentru care scrii
    • vei înțelege cum gândește cititorul și ce trucuri psihologice poți aplica în text
    • vei ști să lucrezi cu brieful și cu toate comentariile clientului
    • vei învăța diferite stiluri de scriere și formule care îți vor simplifica munca
    • vei scăpa de greșelile logice, ortografice și de punctuație pe care (poate) le faci
    Înregistrare

    Elena Știubei

    Senior Copywriter & Communication Strategist

    Bună! Mă numesc Elena Știubei și fac copywriting deja de 10 ani. Am studiat 5 ani Comunicare și PR la cea mai veche universitate din România, apoi am fost 9 ani copywriter la al 2-lea cel mai mare operator de telefonie mobilă din țară, apoi am colaborat, ca freelancer, cu diferite branduri (Hydrosystems, Zugro, Efes Moldova, Bere Chișinău, Radler, Purcari Wines, Dor Wines etc.) și agenții (Go Social, Symbioz Branding, Royal Systems, Riift Studio & School, Agenție & Academie vie) din Moldova și România. Am scris articole pe businessmagazine.ro, startupcafe.ro și multe altele.

    Acum sunt Senior Copywriter și Communication Strategist în agenția de digital marketing Purple și asistent universitar la facultatea de Jurnalism și Științe ale Comunicării a Universității de Stat din Moldova. În acest curs am adunat tot ce am învățat în toată perioada de când lucrez în marketing. În 10 ani, am scris sute sau chiar mii de texte de tot felul: de la printuri, SMS-uri și postări în social media, până la strategii de comunicare, voiceover-uri, texte pentru pâlnii complete de vânzare pe rețele sociale și email, newsletters interne, articole, advertoriale, oferte, landing page-uri și website-uri.

    Cursul este 100% structurat și creat de mine, inclusiv exemplele de text și toate exercițiile.

    Câteva texte scrise de mine

    Câteva articole cu și despre mine

    Diez

    Elena Știubei, despre copywriting, cum să scrii texte

    „Nu există text bun și text rău. Există un text care funcționează sau nu. Ca să fie „bun”, un text trebuie să fie scris în modul potrivit, pentru publicului potrivit, în contextul potrivit.

    Vezi articolul

    IQads

    [Trenduri 2020] Elena Știubei: Am obosit să ascultăm „vocea corporației”

    După multe bilanțuri și prognoze, ne îndreptăm către ceea ce-i face pe unii să meargă cu proofreading-uri peste strategii de marketing, să scoată idei pe metru pătrat…

    Vezi articolul

    Agora

    Oameni ca tine:  Vân(z)ătoarea de litere

    Îți poți da seama care e natura unui om judecând după textele pe care le scrie pe Facebook? Pot literele pe care le înșiră cineva într-o postare să te lase în lumea lui, să te convingă că e carismatic…

    Vezi articolul

    USM

    Cinci idei despre copywriting

    Invitata specială a acestui eveniment, Elena Știubei este specialist în comunicare & PR, ex-copywriter Moldcell, activează în acest domeniu din 2011. Elena Știubei a vorbit despre importanța cunoașterii brandului…

    Vezi articolul

    Descrierea detaliată a cursului

    Introducere. Săptămâna 1:

    1. Ce este copywritingul. Ce cunoștințe și abilități trebuie să aibă un copywriter
    2. Fundamentele comunicării. Ce este tonul vocii și de ce avem nevoie de el
    3. Copywriting, content writing și creative writing. De ce e important să știm diferențele

    Teorie & practică. Săptămâna 2:

    1. Design, targeting și strategie. De ce textul singur-singurel nu-ți va aduce rezultate
    2. Tehnici, stiluri și formule de scriere. Cum structurăm un text în funcție de public, canal și scop?
    3. Structura unui funnel de vânzări și construcția textului la diferite etape

    Teorie & practică. Săptămâna 3:

    1. Tipuri de scriere. Partea I: descrieri, postări și ads pe social media, oferte la rece și la cald, emailuri. Scriem texte și le discutăm
    2. Tipuri de scriere. Partea II: articole și advertoriale, „despre noi” și alte rubrici pe website. Scriem texte și le discutăm
    3. Titluri, tagline-uri sloganuri, CTA-uri. De ce aceste texte merită o atenție aparte?

    Încheiere. Săptămână 4:

    1. Triggere și alte trucuri din psihologie care ne ajută să scriem texte eficiente
    2. Cele mai frecvente greșeli gramaticale
    3. Procesul de scriere: cum să fim buni și rapizi în același timp. Brief. Cum lucrăm pe text cu clientul

    Alege pachetul care ți se potrivește

    Standard

    Include:
    – Curs de 4 săptămâni
    – Suport teoretic și exerciții
    – Literatură de specialitate
    + mentorat cu verificarea textelor timp de 2 săptămâni după finalizarea cursului

     

    300 225 Euro

    Premium

    Include:
    – Curs de 4 săptămâni
    – Suport teoretic și exerciții
    – Literatură de specialitate
    + mentorat de 2 ore cu verificarea textelor. Le poți utiliza timp de 2 săptămâni după finalizarea cursului

     

    500 400 Euro

    Cum are loc cursul?

    1. Te înregistrezi chiar aici

    Noi vom reveni cu o confirmare privind înregistrarea.

    2. Te aștept la cursul online din 8 februarie

    Unde: Pe platforma zoom

    Când: 3 zile pe săptămână: marți, miercuri, vineri, ora 18:30

    3. Hai la scris!

    Nu uita să iei cu tine laptopul – vom face exerciții, adică vom scrie texte live, chiar în timpul cursului, le vom verifica și discuta live, tot acolo.

    Întreabă-mă orice despre scrierea textelor

    Te invit la prima ediție a cursului meu de copy și comunicare

    12

    lecții

    4

    săptămâni

    33

    exerciții