Profesia: Specialist META de la 0

La curs vei învăța:

  • să setezi și testezi campaniile pe Meta:
    Facebook și Instagram;
  • să evaluezi eficiența campaniilor publicitare;
  • să creezi o strategie de promovare;
  • să analizezi și să alegi audiența necesară;
  • să studiezi campaniile concurenților;
  • să elaborezi creative: design și texte.

12

lecții

4

săptămâni

15

exerciții
practice

Cui se potrivește acest curs

Specialiștilor începători Facebook Ads și SMM

vei învăța cum să creezi reclame de la zero, care nu doar vor crește activitatea paginii, dar și vor spori semnificativ vânzările.

Cei care doresc să-și schimbe domeniul de activitate sau antreprenori mici

vei căpăta o profesie nouă și vei putea implementa cunoștințele la noul loc de muncă chiar peste 28 de zile. Sau, vei putea face reclame pentru compania ta.

Specialiștilor marketing

vei învăța cum să repartizezi bugetul corect, să verifici eficiența campaniilor și să elaborezi creativele care chiar vor funcționa.

Salariul specialistului Facebook Ads în Moldova conform platformei delucru.md

500

Începător

750

Middle

1000

Senior

Speakeri

Denis Balaban

Specialist Facebook Ads

Cristina Comanici

CEO al agenției Purple

Andreea Kirtoka

Designer

Marina Cristea

Social Media Manager

În doar 4 săptămâni, vei ști să setezi campanii de promovare și să țintești publicul potrivit cu buget eficientizat la maxim.

După prima ediție Alfabetul Facebook Ads care a avut loc în august, absolvenții noștri au reușit să se bucure de primele succese chiar înainte de a finaliza cursul! Iată doar câteva dintre rezultatele lor:

– investiția de 5,94$ în Facebook ads a adus 10 lead-uri și vânzări de 380$
– investiția de 20$ a adus 16 lead-uri și 9 contracte cu valoarea a câte 900 lei/lunar

Înregistrare

Treci testul din 7 întrebări, află CE știi despre Facebook Ads și primește
10% REDUCERE
la curs!

Pentru cine este acest curs?

Antreprenori

Dacă ai o afacere și vrei să știi mai multe despre promovarea pe rețelele sociale și cum se lansează o campanie, te așteptăm la curs.

Specialiști Marketing

Cei care conduc o echipă de marketing sau lucrează cu un SMM Specialist și Designer și vor lansa sau monitoriza campaniile.

Social Media Manageri

Primești de multe ori sarcini nu doar să faci postări și stories, dar și să setezi campanii? Vino să înveți cum găsești publicul potrivit.

Studenți care vor să devină Traffic Manageri

Nu contează ce profesie ți-ai ales. Poți seta campanii pe Facebook chiar și de pe insulele Caraibe. Ai nevoie de cunoștințe și laptop, atât.

De ce să te înscrii la curs?

Dacă de la o lună la alta investești sume diferite în reclame pe social media și nu înțelegi de ce depinde costul…

Dacă vrei să înveți să-ți faci singur(ă) promovare pe Facebook și Instagram pentru afacerea ta…

Dacă vrei să înveți o profesie nouă, pe care să o poți face la distanță, oriunde ai Internet…

Dacă lucrezi cu o agenție de marketing și nu înțelegi cum să interpretezi rapoartele și rezultatele lor pentru afacerea ta…

Ce vei ști să faci, concret, după ce treci cursul?

  • Vei identifica corect audiența și vei ști care sunt caracteristicile de setare a publicului;
  • Vei învăța să aproximezi corect bugetul necesar și să economisești;
  • Vei ști ce indicatori să urmărești în promovarea pe Facebook și Instagram, pentru a-ți îmbunătăți rezultatele;
  • Vei putea alege imaginile potrivite și vei ști ce fel de texte funcționează pe rețelele sociale;
  • Vei lansa primele campanii deja din prima săptămână a cursului și vei beneficia de asistența noastră.
12
lecții
8
ore practice
În plus, primești diplomă la final de curs și toate materialele de instruire în format PDF.

Denis Balaban

Traffic Manager Purple

Sute de greșeli care s-au transformat în 3 ani de experiență în peste 30 de nișe.

Peste 1 000 000 € investiți în publicitate pe care le-am gestionat.

Am făcut mesaje la 0.29$, vânzări în e-commerce la un preț de 0.2$.

Mai e nevoie de argumente pentru a te înregistra la curs?
Vino și convinge-te singur, este real să devii specialist META timp de 12 lecții.

Fă cunoștință cu ceilalți traineri ai cursului

3 speakeri

Cristina Comanici

Marketing Specialist

Ea este cea care monitorizează mersul corect al campaniei și potrivirea acesteia cu strategia clientului pentru a genera cele mai bune rezultate.

Anton Ogor

Art Director

El este omul cu idei creative și colorate, care știe ce imagini, forme și nuanțe prind mai bine pe Social Media și de ce.

Elena Știubei

Copywriter

Ea știe formule ascunse de scriere pentru produse, servicii și tot ce se poate vinde și revinde pe rețelele sociale.

Înscrie-te aici

    Cursul începe pe: 28 mai

    Insight-uri din experiența unei agenții de digital marketing
    Toate materialele de suport în format electronic
    Diplomă de participare
    8
    ore practice
    12
    lecții

    Programul cursului 

    Programul cursului 

    Programul cursului 

    Programul cursului 

    Programul cursului 

    Programul cursului 

    Descrierea detaliată a cursului

    Principii și formatul de lucru cu clienții

    • Stabilirea așteptărilor și obiectivelor de campanie.
    • Importanța briefului înainte de colaborare
    • Structura briefului

    Introducere în Facebook Ads

    • Navigarea în Ads Manager.
    • Înțelegerea structurii campaniei: Seturi de anunțuri și anunțuri.

    Obiective în Facebook Ads

    • Selectarea obiectivului potrivit campaniei.
    • Diferențierea între awareness, considerație și conversii.

    Audiență și Placement

    • Crearea și selectarea audienței corecte
    • Alegerea placement-urilor pentru performanță optimă.

    Importanța creativelor: lucru practic

    • Principii de creare pentru anunțuri atrăgătoare.
    • Testarea A/B a creativelor pentru optimizarea performanței.

    Copywriting: lucru practic

    • Tehnici de scriere persuasivă.
    • Adaptarea mesajului la etapele funnel-ului de vânzări.

    Funnel: crearea pâlniei de vânzări

    • Construirea etapelor funnel-ului de vânzări.
    • Tehnici de nurturing și conversie a lead-urilor.

    Analiza și optimizarea campaniilor publicitare

    • Utilizarea KPI-urilor pentru evaluarea succesului.
    • Ajustări în timp real bazate pe date.

    Analiza și scalarea campaniilor publicitare

    • Identificarea oportunităților de scalare.
    • Managementul bugetului pentru maximizarea ROI.

    Facebook Pixel și Conversii

    • Setup-ul și debug-ul Facebook Pixel.
    • Urmărirea și atribuirea conversiilor.

    Raportarea

    • Analiza rezultatelor
    • Interpretarea datelor și extragerea insight-urilor relevante
    • Compararea performanței între perioade.

    Cum are loc cursul?

    • Te înregistrezi chiar aici

      Noi vom reveni cu o confirmare privind înregistrarea.

    • Te așteptăm la cursul offline pe 28 mai

      Unde: Mitropolit Gavriil Bănulescu-Bodoni, 4
      Când: Marți și Joi: ora 18:30
      Sâmbătă: ora 12:00
      Este obligatoriu să ai laptopul pentru că vom lucra practic la setarea campaniilor de promovare.

    • Lansezi propria ta campanie pe Social Media

      Ne asigurăm că ai primit toate suporturile de curs și știi să setezi campanii care să-ți aducă lead-uri și conversii.

    Alege pachetul tău de participare

    Standard

    • Include 18 ore de curs;
    • Analiză a audienței și competitorilor;
    • Creare audiențelor personalizate și strategii de retargeting;
    • Metode de optimizarea și scalare a campaniilor.
    450 Euro

    * Până pe data de 22 mai

    300 Euro

    bonus

    Bonus: Suport în Telegram pentru o săptămână după curs.

    Premium

    • Pachetul Premium include
      pachetul Standard

    bonus

    2 lecții suplimentare pentru tehnici avansate de instalare și configurare a instrumentelor de tracking esențiale:

    Facebook Pixel, Google Analytics, Google Tag Manager, Yandex Metrika.

    700 Euro

    * Până pe data de 22 mai

    500 Euro

    bonus

    Bonus: Suport în Telegram pentru o săptămână după curs.

    Platinum

    • Pachetul Platinum include
      pachetul Premium

    bonus

    3 Sesiuni personalizate pe strategii, setări, optimizări.

    Consultanța este valabilă timp de 3 luni post eveniment și orele pot fi utilizate toate o dată sau secționat

    1000 Euro

    * Până pe data de 22 mai

    750 Euro

    bonus

    Bonus: Suport în Telegram pentru o săptămână după curs.

    Posibilitatea să achiți în două tranșe:

    50%
    înainte de curs
    50%
    la a 3-a lecție

    Cum are loc cursul?

    Noi vom reveni cu o confirmare privind înregistrarea.

    2. Te așteptăm la cursul offline la final de februarie

    Unde: la sediul Purple, str. Melestiu 16/2 
    Când: ora 18:00
    Ar fi bine să ai la tine laptopul pentru că vom lucra practic la setarea campaniilor de promovare.

    3. Lansezi propria ta campanie pe Social Media

    Ne asigurăm că ai primit toate suporturile de curs și știi să setezi campanii care să-ți aducă leaduri și conversii.

    Un curs cu explicații simple la întrebări complicate

    4
    speakeri
    12
    lecții
    5
    săptămâni cu exerciții practice